Victor wordt in mei 7 (officieel is hij dit dus al), zijn vader is van Wolfgang, en zijn moeder is van Holland.
We zitten nu met de wedstrijden op B-niveau, en tijdens de training op bijna m-niveau. (schouderbinnenwaarts, stap-galop, wijken, achterwaarts enz. nemen we allemaal al mee, maar het is nog niet allemaal honderd procent bevestigd)Ik heb hem zelf ingereden en gedeeltelijk zadelmak gemaakt.
Het probleem waar we nu tegen aanlopen is vooral de wedstrijden, aangezien daar alles nieuw is en hij dat allemaal "oh zo verschrikkelijk eng" vind. Ik wil hem dus ook veel meer mee gaan nemen, zodat hij overal aan kan wennen en niet meer zo angstig is. Ik heb het momenteel alleen ontzettend druk, vanwege mijn eindexamenjaar, dus het staat allemaal even op een laag pitje.
De foto's zijn van een tijdje geleden, op een clubwedstrijd. Commentaar wat ik voornamelijk zelf heb, zijn handen en die kin omhoog!
Nou genoeg gepraat dacht ik zo, tijd voor de foto's!
Als aller eerst, meet victor en ik! (al een oudere foto):

Dan hoe het er begin 2008 ongeveer uitzag:
1.

2.

3.

En dan nu de foto's:
4.

5.

6.

7.

! Ik wil graag aan jullie vragen om tijdens het commentaar geven er rekening mee te houden dat ik een beperking heb aan mijn linkerhand, wat het allemaal nog wat extra moeilijk maakt, alvast bedankt.

misschien kan je je teugels iets korter nemen en je handen dan wat verder naar voren plaatsen