Hopeloos verliefd op zwaar verwaarloosde shet!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:09

jilleroo schreef:
[tegen angeluiqe wil ik graag zeggen dat ze moet doen wat zij denkt dat het beste is..
[/quote]

als ze maar met beide benen op de grond blijft staan, dan is het goed! Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:22

Heey mensen houden we het ff gezellig Knipoog

Als je nou niets nuttigs kan zeggen en alleen maar kan afzeiken dan kun je beter je snaveltje dichthouden en doorgaan met andere onderwerpen Knipoog

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:23

Ik ben bang dat het daarvoor te laat is Lips are sealed

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:24

lis schreef:
Ik ben bang dat het daarvoor te laat is Lips are sealed


Hoe bedoel je?? Verward

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:52

Homiafortuna schreef:
Weer zo'n l**verhaal van Angelique18. Eerst houdt ze iedereen aan het lijntje over haar zwangerschap. Nu weer over die Shetlander.


Wil je alsjeblieft je commentaar voor je houden Misselijk

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:19

bij mij wel! leuk beesje hoor! nog gesproken met de eigenaars?

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 18:39

Gatverdamme stelletje achterlijke domme wezens!
Echt jullie zijn ongeloofelijk zielig en dom bezig...
Wanneer dringt het nou is tot jullie domme botte koppen door dat ik geen onzin verkoop?
tot jullie het met eigen ogen zien? KOM LANGS DAN..
En Lis.. Reageer jij fijn niet meer op mijn topic's want jou ben ik meer dan zat!
Jij kan alleen maar negatief en rot en vervelend reageren, net als degene die zo nodig weer over mijn zwangerschap moest beginnen!
Mijn god heej! Ga iets nuttig doen inplaats van mensen afzeiken!!!!!!!!!!!!
Stelletje achterlijke ran debielen! maar niemand pbt over een afspraak om te komen kijken! BANG DAT JULLIE GECONFRONTEERD WORDEN MET DE WAARHEID???????

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:45

Hallo zeg, iets minder mag ook wel hoor....

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:47

Zo hallo wat heeft iedereen tegen haar?

Volgens mij kijkt ze alleen maar naar dat beessie voor zijn welzijn.Er zijn er genoeg die dat niet doen en zo'n beessie alleen maar zien als gebruiks voorwerp.En dat doet zij in mijn ogen niet.

Volgens mij is het een schat van een mens die zo'n beessie nog een kans wil geven.

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:48

Angelique18 schreef:
Gatverdamme stelletje achterlijke domme wezens!
Echt jullie zijn ongeloofelijk zielig en dom bezig...
Wanneer dringt het nou is tot jullie domme botte koppen door dat ik geen onzin verkoop?
tot jullie het met eigen ogen zien? KOM LANGS DAN..
En Lis.. Reageer jij fijn niet meer op mijn topic's want jou ben ik meer dan zat!
Jij kan alleen maar negatief en rot en vervelend reageren, net als degene die zo nodig weer over mijn zwangerschap moest beginnen!
Mijn god heej! Ga iets nuttig doen inplaats van mensen afzeiken!!!!!!!!!!!!
Stelletje achterlijke ran debielen! maar niemand pbt over een afspraak om te komen kijken! BANG DAT JULLIE GECONFRONTEERD WORDEN MET DE WAARHEID???????


Ik denk dat JIJ bang bent dat t allemaal wel meevalt met dat beest. Maar je moet m vooral kopen als je dat wilt. Bij jou zal ie zeker beter af zijn.

En ik ga idd NIET helemaal naar verweghystan komen om naar een shet te kijken waar toch nix mee aan de hand is, allemaal maar om mn gelijk te halen. Misschien kun je duidelijkere foto's maken? Misschien dat r dan meer mensen onder de indruk zijn?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:01

Toch hoop ik dat ze hem kan kopen, ik vind het lief dat ze zoveel moeite doet voor dat beestje

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 19:21

[quote="Mrietjesueel
Ik denk dat JIJ bang bent dat t allemaal wel meevalt met dat beest. Maar je moet m vooral kopen als je dat wilt. Bij jou zal ie zeker beter af zijn.

En ik ga idd NIET helemaal naar verweghystan komen om naar een shet te kijken waar toch nix mee aan de hand is, allemaal maar om mn gelijk te halen. Misschien kun je duidelijkere foto's maken? Misschien dat r dan meer mensen onder de indruk zijn?[/quote]

Waarom zou ik bang zijn dat het allemaal wel meevalt?
Ik weet hoe het er bij ons aan toe gaat, ik weet hoe het beesje behandelt wordt en ik weet dat het beesje gewoon ergens ander naartoe moet!

verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 19:28

MarianneR schreef:
Hallo zeg, iets minder mag ook wel hoor....


Ja sorry maar dit is zoals menig van jullie weten niet de eerste keer dat ik hierop bokt de grond in getrapt wordt!
Er worden dingen uit een oud topic naar boven gehaald die persoonlijk erg aanvallend zijn! En sorry en dit klinkt heel vreemd maar dit heb ik gewoon niet verdient!
Als het de bedoeling is voor sommige mensen te kijken hoe ver ze kunnen gaan dan is hier die grens bereikt!
Als ik t allemaal zou liegen zou ik het hier niet neerzetten!
Aangezien Tallie1979 ook regelmatig bij ons op t land komt, die ziet toch ook hoe het eraan toe gaat!
Evenals mijn verzorgster die hier op bokt komt!
Wat zouden die van mij moeten denken als ik hier alles bij elkaar zou liegen?

En als er 1 zijn gelijk behaald heeft gaat de rest lekker mee..
Terwijl ik toch een paar weken geleden hier op bokt las dat de sfeer zo verbeterd was...
Nou sorry maar ik merk er weinig van!

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:39

Phoe hé, ik word bijna bang
Plaats jij geen onnozele topics meer, dan reageer ik niet meer. Een Penny-meisje is er niets bij.

En de grond in trappen, valt wel mee hè? Volgens mij gaf ik alleen mijn mening, namelijk dat dat dier er NIET verwaarloosd uitziet. Mogen alleen mensen reageren die het met je eens zijn?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:48

Kayla schreef:
Jep, idd.
Maar ze heeft wel een geweldige ontdekking gedaan met die shet, echt een supertalent, die vind je niet zoveel hoor, shets met zulke supergangen, zal ook wel hoog in het bloed staan denk ik


Dan zal ik ook wel boffen met Elise die ook super gangen heeft Lips are sealed Jeetje altijd word er gewoon alof shetten niet voorstellen, boeind dat zou of hij super gangen heeft of niet. Beter zo lieve shet dan zó'n zo'n robot dresseur paard, die de wei niet op mag stel je voor dat hij wat breekt he Lips are sealed wat die staan natuurlijk wel hoog in het bloed he Gaaaap

Dit beesie moet gewoon geret worden, mag ik mischien mee als ik het van die vent ziet joh, ik sla hem echt helemaal veroot en die kinderne die hem slaan al helemaal dat ze voorlopig niet eens meer kunnen slaan. Woedend zou ik zijn. Vooral op die dikke vent ik zou hem helemaal verrot slaan, ik wil best een keer mee hoor.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:51

Vinden jullie het niets al zo'n vent van 100 kilo er op gaat zitten Misselijk Misselijk Misselijk

Echt zwaar triest asociaal, ik ben daar zo boos om Boos! Dat is al reden genoeg, Aneglieke ik vind het super wat je doet hoor Wat een domme wijven om jou zo afte zeiken terwijl je alleen maar wil helpen.

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:57

ik wil ook wel een keer mee maar alleen gaat dat jammer genoeg niet Frusty
en ik hoop dat je hem mag kopen en dat ie een fijn leven krijgt

mesen waarom moet dat zo een geruzie als je niks leuks te melden hebt zeg dan niks

volgesn mij heeft ze alleen maar een goed hart en wiol ze niemadn pijn doen en jullie ook niet kwaad maken ze wil alleen die shet een goed leven geven

sharon

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:00

Angelique18 schreef:
Waarom zou ik bang zijn dat het allemaal wel meevalt?
Ik weet hoe het er bij ons aan toe gaat, ik weet hoe het beesje behandelt wordt en ik weet dat het beesje gewoon ergens ander naartoe moet!


Omdat r hier mensen zijn die denken dat t meevalt en dat jij dat met alle geweld probeert te verdedigen.

Maar succes dr mee, zoek t maar uit.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:18

Amen, Mrietjesueel

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:23

Angelique, veel succes met het redden van die shet.. Ik zou proberen eerst met die man te praten waarop hij 300€ baseert.. Mischien kun je hem iets minder aanpraten!!!! Veel succes en ik sta volkomen achter je!!

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:50

Angelique verteld toch echt de waarheid, ken het beesje ook en het ziet er niet uit op de foto's valt het nog mee. ze hebben hem zelfs al een paar keer van de spoorlijn af moeten halen (dus echt niet de eigenaar). ik zou de DB er ook wel bij willen halen maar omdat ik liever nog normaal van 't land af wil komen ipv op een brancard o.i.d. doe ik het niet.
ik sta volkomen achter angelique

selony

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Nieuwe-Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:13

ik vind dat ze t zelf moet weten wat ze doed, idd wel de eigenaar proberen te vragen waar hy die 300 euro op basseerd, het is vry duur nl.
het is jammer dat het paardje hier niet in de buurt staat dan had ik je zeker geholpen met dat beesie en gekeken wat je eraan kan doen, ik wens je heel veel suc6 en sterkte..... en mensen we houden het wel gezzelig met zen allen hier op bokt he? Lachen

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:16

Waarom is een discussie altijd meteen verkeerd bij jullie...?
Daar is heel deze site toch voor...

WendyBZ

Berichten: 13136
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:20

deze discussie is verkeerd omdat er dingen bijgehaald worden die er niets mee te maken hebben.
Ken het ponietje niet, maar ik vind hem er niet geweldig uitzien.. Die kale plekken komen volgens mij ook echt niet van het schuren.
Suc6 met wat je ook gaat doen, waren er maar meer mensen zoals jij angelique

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:23

wkoekoek schreef:
deze discussie is verkeerd omdat er dingen bijgehaald worden die er niets mee te maken hebben.
Ken het ponietje niet, maar ik vind hem er niet geweldig uitzien.. Die kale plekken komen volgens mij ook echt niet van het schuren.
Suc6 met wat je ook gaat doen, waren er maar meer mensen zoals jij angelique



Noem s een voorbeeld...?

Alles heeft ermee te maken, maar ik heb geen gelijk. Daar ga ik tegenin en dat mag niet. Want dan ben ik niet aardig.