Hopeloos verliefd op zwaar verwaarloosde shet!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:26

ik zie hem wel!! het is inderdaad een poepiej!! ik begrijp waarom je helemaal verliefd op hem ben Lovers

onwijs veel succes met het zoeken van de eigenaren zodat je hem misschien kan overkopen!!!

laat nog wat van je horen!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:27

Met je meming geven is niets mis mee. Iemand die een topic start weet ook dat er reacties kunnen komen die hij/zij liever niet hoort/leest.

Maar...
Er is ook een manier om op een vriendelijke manier te zeggen dat je aan andere mening bent toegedaan. En dat heb ik helaas maar weinig gezien in dit topic.

Dus als je zonodig vind dat je een kritische noot wilt geven, denk dan even na hoe die geformuleerd wordt. En blijf niet aan het welles-nietes-en.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:30

Ik moet zeggen dat ik niet echt scheldpartijen heb gezien oid, maar zwaar off topic reacties wel Clown (zoals deze Bloos )

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:31

Blijf vooral rustig als je je aangevallen voelt. Via de PC komen opmerkingen vaak harder over dan ze bedoeld zijn. Lees de opmerking waar je boos om bent geworden nog eens rustig door, nu met de gedachte dat die andere persoon het beste met je voor heeft en er niet op uit is om jou onderuit te halen.

Geld deze regel dan ergens voor ??
Nja Ik zal maar stoppen ben al off topc gegaan anders krijg ik zo op men sodemieter ...

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:35

Mickey schreef:
Met je meming geven is niets mis mee. Iemand die een topic start weet ook dat er reacties kunnen komen die hij/zij liever niet hoort/leest.



ZOU MOETEN WETEN idd... Gaaaap

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 10:18

Ik weet maar al te goed dat wanneer ik een topic open dat er mensen zijn die het er niet mee eens kunnen zijn.
Maar naar mijn idee was dit niet bepaald een topic met de vraag of jullie het er wel of niet mee eens zijn.
Er staat nergens in mijn berichten, wat vinden jullie ervan, geef jullie mening is!
Natuurlijk is het niet erg je mening te geven maar waarom moet dat op de manier zoals sommige dat hebben gedaan.

Het bokken moet leuk zijn en blijven voor iedereen maar als er continu wanneer je een tpic opend dezelfde mensen over je heen krijgt die altijd tegen je ingaan, terwijl ze niet eens weten hoe het er werkelijk aan toe gaat, ze totaal geen idee hebben waar ze het over hebben dan is de lol er snel af!

Dat wordt er 100 keer met slotjes gegooid maar waarom? mogen mijn topic's niet open blijven? er zijn mensen die het wel interesant vinden en het volgen.
Maar dat gaat dan niet door dat er een aantal mensen zijn die kinderachtig offtopic blijven gaan zodat er inderdaad een slotje op komt.

Erg jammer hoor!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:39

Kijk Angelique, de wet zit op de volgende manier in elkaar:
Hier wordt een dier zwaar verwaarloosd genoemd als hij half dood is. Die shetlander van jou is niet half dood. Hij loopt wel eens los ja, en er wordt niet op hem gelet, en hij wordt waarschijnlijk ook niet goed verzorgd want hij zit inderdaad niet goed in zijn haar. IK keur dat NIET goed. Voor mij is dat voldoende om die eigenaar iets aan te doen. Maar de wet he, die heeft sch**t aan dieren en zal niet voor ze inspringen. dus in die zin heeft marietjesruweel gelijk, die is namelijk zelf onlangs met haar kop tegen de muur gelopen toen zij een veulen aantrof in Gerwen wat er aanzienlijk beroerder aan toe was dan jouw shettie. Iedereen protesteerde maar niemand kon helpen. VAndaar die reactie van haar. Zwaar verwaarsloosd in die zin is jouw shet nog niet. Ik twijfel er niet aan dat het dier het beter zal hebben bij jou en ik hoop ook dat je hem in handen krijgt en die aso's die nu eigenaar zijn niet een andere pony zullen nemen.
Overigens, bij shetlanders zijn gangen niet zo heel erg relevant dus laat dat in het vervolg maar achterwege in de beschrijving.

Ik hoop verder dat iedereen probeert correct nederlands te schrijven en op het juiste moment d of t aan het einde van een woord zet. Dit omwille van hem/haar zelf: het staat gewoon heel dom als je het verkeerd doet en dan ben je al een gemakkelijk slachtoffer voor iedereen. Ik noem verder geen namen, maar er staan toch een paar grammaticale blunders tussen.....

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 10:49

Desiree,

Ik snap best wat je bedoelt, maar iedereen heeft zijn eigen ideeen over dingen, jij ik, iedereen!

Of ik dingen achterwege moet laten ja of nee daar wil ik met niemand over in discussie!
Als ik vind dat dit beesje mooie gangen heeft dan mag ik dit schrijven, het is een vrij land waar iedereen zijn mening mag uiten!
Ja juist jullie ook, niemand hoeft het met me eens te zijn maar het had wel iets netter door bepaalde bokkers geformuleerd mogen worden!

Er zijn nu eenmaal mensen net als ik die moeite hebben met de Nederlandse taal.
Daarover kun je je ontzettend druk maken, of enorm aan ergeren maar daar doe je niks aan!
Ik weet dat ik niet Perfect Nederlands schrijf maar hier heb ik een goeie reden voor, wat overgens geen excuus is maar gewoon een feit!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:53

Net zoals ik Haha! Haha! Ik ben gewoon slecht in nederlands Daarom hebben ze mij maar een secretaresse gegeven

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:59

Het zal allemaal best wat jullie zeggen, ik wil alleen maar aangeven dat sommige dingen reacties uitlokken. Het was maar een waarschuwing. Die kun je rustig in de wind slaan, maar sta dan niet raar te kijken als mensen je dan van alle kanten proberen te pakken.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:42

Angelique18 schreef:
Als ik vind dat dit beesje mooie gangen heeft dan mag ik dit schrijven, het is een vrij land waar iedereen zijn mening mag uiten!


Ja tuurlijk mag dat, dat neemt ook niemand je kwalijk, maar je moet er dan wel tegen kunnen als iemand er kritiek op heeft. En ik vind het gewoon ontzettend grappig dat je zegt dat een shetlander van 1.5 zulke geweldige gangen heeft Haha!

Verder ben ik met Desiree eens dat sommige mensen wel wat beter op hun spelling mogen letten, natuurlijk is iedereen daar niet even goed in en maakt iedereen wel eens een foutje, maar nog even kritisch naar je bericht kijken voordat je hem post kan geen kwaad Nerd.

En hierbij wil ik Desiree nog even feliciteren met haar 10000e bericht Haha!

Afbeelding

nu we toch al zo offtopic zijn

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 18:53

hahaha Desiree je doelt op mij zeker met de spelling gedoe? Haha! Heb nooit wat van gesnapt, en ik typ ook nog eens super snel me 2 vingers. Nerd Volgens mij geloofd trouwens niemand dat ik een 8 woord nederlands eind cijfer had. (mavo d)

Fijn dat het toch een beetje normaal is opgelost Lachen

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:47

Ik heb begrepen dat er iemand anders is die de shet een kans wil geven. Lachen

Gelukkig maar, dan krijgt hij het toch een stuk beter.

Trouwens, ik was laatst daar op het land. Ik heb de shet los zien lopen en voor zover ik begreep loopt het beestje altijd los. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nou ook niet echt het idee kreeg dat hij zo gezond was, maar dit heb ik niet goed kunnen beoordelen omdat ik er iets te ver weg van stond. Helaas Verdrietig

Maar mensen laten we voortaan iedereen lekker in zijn waarde laten. Als ik ergens op reageer dan ga ik ook niet andere onderwerpen aanhalen om iemand totaal te kakken te zetten of opzettelijk te kwetsen zoals ik iemand in dit topic heb zien doen... Want zoals de regel zegt: Wat u niet wenst dat u geschied, doe dat ook een ander niet!

En voor offtopic gaan zou dit onderwerp wel op SLOWCHAT staan, of niet soms?? Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:40

Ik vind het jammer dat dit topic weer zo uit de hand loopt.
Angelique, ik vind het mooi van je dat je zo begaan bent met dat paardje. Jammer dat de eigenaar zoveel geld voor hem vraagt, want ik twijfel er niet aan dat je hem een goed tehuis zou geven. Ik hoop dat er meer mensen zoals jij hier rondlopen. Mensen met hun hart op de juiste plaats.

mijke

Berichten: 109
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:47

aaaaaaaaaahhhhhhhhggggggg wat zielig!!!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:45

Avanti"]
hahaha Desiree je doelt op mij zeker met de spelling gedoe? Haha! Heb nooit wat van gesnapt, en ik typ ook nog eens super snel me 2 vingers. Nerd Volgens mij geloofd trouwens niemand dat ik een 8 woord nederlands eind cijfer had. (mavo d)
[/quote]
De fouten die jij maakt zijn niet alleen spellingsfouten, een 8 woord of een 8 VOOR?
Oftewel:

[quote="Kayla schreef:
maar nog even kritisch naar je bericht kijken voordat je hem post kan geen kwaad Nerd.


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:57

Nu heeft het lang genoeg geduurd!

Ik gooi het nu op slot.
En doe me een lol laat elkaar eens met rust!