Kasagrande(5) M1 @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Kasagrande(5) M1 @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 18:55

Heey,
Tijdje geleden dat ik een rijtopic heb geopend, wij rijden nu M1 .
De L2 zijn we doorgevlogen met vrijwel alleen maar eerste plaatsen :o ..
Ons trainingsniveau is M1/M2.
We hebben nog moeite met de schouderbinnenwaarts, dus ik zou het fijn vinden om er tips over te krijgen.
oja, en ik heb een nieuwe cap *D
Afbeelding
mooie Kasagrande, helaas wat donker..
Afbeelding
SB :)
Afbeelding
beentjes strekken, achterhand mag net íets meer d'r onder
Afbeelding
inzet Sb .....
Afbeelding
met z'n nieuwe frontriempje (en mijn oude cap :+ )

PreciousViva

Re: Kasagrande(5) M1 @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 19:40

Leuk paard!
Niet te ver achterover gaan hangen en hou een knik in je arm, als ie er dan een keer vandoor schiet dan kan je dat sneller corrigeren.
Jouw nieuwe cap heb ik in t bruin xD!

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 19:52

kun je voor de sb eens uitleggen welke hulpen je precies geeft en wat er voor jou gevoel fout gaat.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:22

Het lijkt op de foto alsof je bij SB je binnenbeen enorm ver achter de singel legt terwijl dat volgens mij niet zou moeten. Je binnenbeen moet op de singel, buitenbeen erachter. Je moet het vooral met je benen doen. Binnenhand ligt naar de hals toe, buitenhand iets naar voren (het is al een jaar of wat geleden dat ik zelf gereden heb, kan er dus naast zitten).
Je hebt een leuk paard! Wees er trots op, ga lekker rechtop zitten, laat zien dat je er bent!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:38

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
RT-HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere/meerdere/betere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.