Wikke en Sedderick @ work (Fries en shet)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wikke en Sedderick @ work (Fries en shet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:40

Vandaag weer eens gereden, Wikke liep echt heerlijk ontspannen en mn mams kwam aangelopen met de fotocamera dus zijn ook wat fototje's geschoten, heelaas stond de camera op verkeerde stand dus de kwaliteit is wel echt bagger, maar ondanks dat zijn het nog best wel leuke fototje's geworden :+
Daarna kwam het ruitertje van Sedderick nog weer even rijden dus daar heb ik ook enkele foto's van gemaakt :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

T0rnad0

Re: Wikke en Sedderick @ work (Fries en shet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:47

Je had het al gezegt dat je mams geen foto's kan maken ;)

Jammer dat ze overbelicht zijn.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:57

Jammer dat ze zo licht zijn. En foei shanna geen cap. Zoo dan heb ik dat maar vast gezegd ;)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:01

rockwitch schreef:
En foei shanna geen cap. Zoo dan heb ik dat maar vast gezegd ;)

Tsssssss :n Ik had het weer kunnen denken dat jij dat moest zeggen...

Btw, toffe foto's! :) En wat een geniale roze zadeldoek :Y) Denk er aan fier te blijven zitten he, laat zien dat je een vrouw bent :+

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:04

Op sommige foto's ogen je teugels wat los mischien oogt het alleen zo en anders teugels iets strakker nemen.

Ook op je hakken en tenen letten!

Kan het ook fout zien foto's zijn niet goed te beordelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:13

Nee klopt, ik rijd altijd met een lekker los teugeltje, ik ben ook echt geen sportruiter :+ Mn hakken en tenen heb ik altijd wel goed, tenminste van mn intructeurs kreeg ik eigenlijk alleen maar complimenten op mn houding ;) Het enigste wat ik wel de neiging bij heb is als ik mn handen meegeef dat ik dan zelf ook iets naar voren ga leunen zoals te zien op foto's 4 en 8.

En tja mn cap, gewoon vergeten zeg ik dan maar O:) Hij was te moe van het vele werken (uche uche) dus mocht lekker uitrusten :+

Ik let zoiezo altijd heel erg op hakken en tenen dus bij mn ruitertje zijn dat nog wel aandachtspunten, hoewel dat ook steeds beter gaat :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:22

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

De foto's zijn van te slechte kwaliteit, het is niet toegestaan om foto's van andere ruiters/amazones te plaatsen en in je beginpost mist ook de achtergrondinfo waaraan jullie aan het trainen zijn en op welk nivo je aan het rijden bent.