Nou ben ik door mijn chemokuren snel moe... dus...

Malissa gaat mij dus elke zaterdagmiddag helpen met Cerise beweging geven, op stal klusjes doen enz.
Afgelopen zaterdag mocht ze, nadat ik even gereden had (puf hijg!

En lees/kijk maar eens wat Cerise daarvan vond...

Hee er zit een ander vrouwtje op mij! Ik mag in draf! Dan ga ik meteen hard, kijken wat ze doet...

"Nou... Malissa houdt me toch wel aardig goed in de hand!"

"Laat ik dan toch maar braaf in stap over gaan, en netjes door een S van hand veranderen... he die rotbochten...

"En nu doe ik stout! Stiekum vanuit draf in galop, lekker puh!

Oh hoor ik daar Dorine roepen dat Malissa en ik in draf terug moeten? Balen... volgens mij wil Malissa net als ik nog een rondje door in galop.

"Nu even keurig over het balkje... Heb net met Dorine ook al een klein sprongetje gemaakt en dat is altijd gaaaaf!

"Nu in galop over het balkje. Moest eigenlijk in draf, maar ik 'sprong in galop aan over de balk', en een bokje naderhand mag toch best?

"Nu nog even een vlotte draf, heee zie ik daar de shetjes van de buren op hol slaan? }> "

"Jaaaaa nou mag ik weer in galop!!! Lekker tempo maken over de lange zijde! }> "

"Moet ik halthouden en netjes op de foto? Vierkant staan? Dat moeten we beiden nog leren.

"Zo en wie ziet aan ons of we ons best hebben gedaan?
Ik heb het echt warrrrrrummmmmm!!!

"Daarom nu maar uitstappen.
Zou ik het voor elkaar krijgen om die teugels uit haar handen te rukken?
Ik heb zo'n jeuk en wil aan mijn benen schuren....
Straks als we stil staan ga ik lekker ff met mijn hele lijf schudden...

(Malissa bleef nog maar net zitten toen Cerise zichzelf uitschudde op 't laatst!

En hoe vonden jullie dat ons achternichtje, tien jaar oud, 2 jaar rijles op manegepony's, het doet op een hele frisse trakhenermerrie?
Fantastisch he?