Namelijk: Ik heb een hele lieve verzorgpony, ze staat ook bij aardige mensen. Alleen ze is heel erg druk met rijden en ik ben er dus meerdere keren afgevallen en eigenlijk durf ik nu niet zo goed meer. Als mijn zus op haar gaat gaat het verder wel goed en als ik haar dan ga uitstappen en mijn zus houd haar vast wordt ze weer druk, puur omdat ik het zo eng vind. Er staan daar nog 2 pony's, de ene is haar moeder en de andere haar broer. Als mijn zus met mijn verzorgpony gaat rijden moet de moeder op stal en de broer dan ook want ze kunnen niet alleen in de wei want dan rennen ze door de omheining(schrikdraad). Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, wie kan mij helpen?
Sorry voor mijn warrige verhaal maar dat komt omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen.
Misschien een paar keer aan de longe rijden? Lessen erbij nemen? Je angst (proberen te) vergeten?
Destination
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-09 18:26
Chantal___ schreef:
Misschien een paar keer aan de longe rijden? Lessen erbij nemen? Je angst (proberen te) vergeten?
we hebben geen longe en de eigenaar heeft liever ook niet dat we dat doen en lessen mogen wel alleen mijn vader wil niet met trailer rijden. angst proberen te vergeten heb ik al geprobeerd alleen dat mislukte
Waarom mag het paard/pony niet aan de longe? Is er niet iemand die lessen op stal kan komen geven? Genoeg mensen op bokt en mp die nog lesklanten zoeken.
Destination
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-09 18:29
Chantal___ schreef:
Waarom mag het paard/pony niet aan de longe? Is er niet iemand die lessen op stal kan komen geven? Genoeg mensen op bokt en mp die nog lesklanten zoeken.
de eigenaar is bang dat er wat met de pony gebeurt en ik heb geen geld voor lessen.
Okay. Dan ben ik helaas uit mijn ideeën. Toch kan ik het niet laten om te zeggen dat longeren absoluut niet gevaarlijk is. Mits je iemand aan de longe heb die weet hoe hij/zij moet longeren
Ik zou gewoon gaan longeren en grondwerk doen, zodat jullie elkaar beter leren kennen. Dat je geen longe hebt is geen excuus want die kun je zo kopen Gewoon praten met de eigenaar en dan komt et wel goed