Ik snap er ff helemaal niks van en wordt zo langzamerhand alleen maar gefrustreerder.
Ik heb mijn pony zelf ingereden (houd de basis gangen in en sturen, nog wel aant werken om op druk te wijken) maar de laatste tijd lukt het voor geen meter.
Niet vooruit te krijgen en gewoon zwaar schi*t aan me hebben.
Ik probeer het op allerlei manieren van lief en rustig tot goed kwaad worden... ze geeft er niks om.
Kennisje gaat erop, roept een keer, en hup mevrouw gaat, ze is het er niet mee eens maar ze luisterd wel...
Mijn beurt, gaat ff goed en dan ist weer bagger :S
Ik zie niet echt dingen die ik heel anders als zei doet en (misschien wel te simpel van mij hoor) mijn gedachte gang is, k heb haar die hulpen geleerd die ze overigens wel in een goede bui doet, dus dan zou ze toch moeten luisteren???
Voor de rest ist een schat, loopt los mee, staat los met opzadelen enzo.
Maar met rijden.... ben der een keer vanaf gevallen (eigenijk mijn eigen schuld, 2e keer erop moet je niet teveel vragen, hoe lief ze ook is
) maar ook aantal keer bijven zitten (flink naar de hond bokken en een paar kleintjes om te laten merken dat ze het ergens niet mee eens was maar niet gemeen)Ik weet dat ik geen ster ruiter ben, ik heb ook zo mijn fouten, maar ik wordt er nu wel een beetje gefrustreerd en onzeker van, en de twijfel om een paard te kopen of te ruilen waar wel alle knopjes en al op zit komt ook steeds langs.
Donderdag weer les en zal het daar ook voorleggen, het kan ook zeer zeker gewoon aan mij liggen (maar dan komt die gedachte gang weer naar boven...)
Hoe dan ook, ik heb voorlopig geen id

Misschien mensen met hetzelfde probleem of gehad, en wat heb jij gedaan?
De pony is trouwens 3,5 en uitproberen doet ze wel een beetje, ik geef dan ook niet op.
Mijn welgemeende excuses voor het lange verhaal, maar vriendlief ist een beetje zat om het aan te horen dus vandaar hier maar