ik ben met Nashua vooral bezig om hem te laten ontspannen, hij spant heel erg snel, en zodra hij spant word het heel erg lastig om hem fijn na te rijden en bepaalde oefeningen uit te voeren. Hij wil dan erg moeilijk buigen.
Ook ben ik erg veel bezig met mijn eigen zit, soms zak ik wat onderuit of val ik wat achterover. Voor mij is het nog wennen om met stang en trens te rijden, maar dat gaat ook steeds beter. De stang hangt er dan ook vrij los bij.
Ik had heel aardig wat foutjes in mijn proef, maar ik had ook hele mooie stukken in mijn proef. Hij was niet helemaal meewerkend, maar toch kwam ik op een 7e plaats met 212 punten! Het eerste puntje is binnen! Absoluut niet slecht voor de eerste keer, lijkt mij! De jury was erg eerlijk, ik had voor sommige onderdelen waar het even in de sop liep ook echt terecht lage punten, maar voor sommige onderdelen waar hij zich super liet zien ook terechte hoge punten!
Eigenlijk was het voor mezelf weer een overwinning, ging ik een jaar geleden met hem de ring in als hij nog strak was, zou hij op elk stuk waar hij buiging moest laten zien staken, en nu liep hij er toch heel erg fijn doorheen!
Het zijn niet zo'n super foto's aangezien ze in de binnenbak zijn gemaakt, maar het geeft toch een beeld.
losrijden, hij wilde de hals niet zo lekker laten vallen als normaal

ook nog losrijden

even stappen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U4ETLKUA.jpg
net in de ring, hij was bang voor ons mam
Hij is hier wel lekker achterover! heel fijn drafje

wil je een stap naar achter doen, hij vind je eng

halthouden en groeten

halve volte halve baan

travers op de middenlijn

drafje, hier zie je dat ik onderuit zak, die momenten heb ik soms nog

hier is het alweer beter

fijne draf!

nogmaals travers

uitgestrekte draf, is nog een moeilijk puntje, hij valt hier nog ietsjes te veel voorover en ik nog teveel achterover

appuyeren