op te zetten. Ze wilt maar al te graag vertellen dat ze een ECHTE haflinger is. Ze denkt namelijk vaak dat ze ook een echte cowboy-paardje kan spelen door flinke rodeo partijen weg te geven. Dit doet ze wanneer ik moet aanspringen in de galop of als het haar even te moeilijk word. Door wedstrijd spanning komt dit ook vaak naar boven, waardoor ik heel laag scoor. Maar als ze braaf is dan gaat het goed ook en dan scoren we boven de 190. Alleen zo duurt het wel wat langer in de B. Maar ik heb geen haast. Heb nu nog 2 wedstrijden gepland staan eind deze maand en dan hoop ik me 3 punten binnen te halen. Dan houd ik even een kleine stop. Onze punten zijn: April vond de galop altijd erg moeilijk. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter en probeer ik haar wat meer te sluiten en te veruimen. Verder zit ze momenteel linksom erg vast. Gelukkig wisselt dit altijd af bij haar, maar dit zie je in de foto's terug.
Daarbij vind ze het in de buigingen nog moeilijk om wat opgerichter te lopen. Hier wilt ze nog wel eens diep lopen. Dit gaat ook al beter.
Nu April in ieder geval flink vooruit is gegaan, ben ik met me houding flink achteruit gegaan zie ik. Best confronterend, maar ben blij met de foto's, dan zie je het tenminste en word je er weer bewust van. Mijn benen/voeten hebben altijd hun eigen leven geleid. Of dat ooit nog goed gaat komen weet ik niet. Ik moet in ieder geval netjes voor me kijken, en tja me benen I KNOW
. Verder in de galop goed op me kont zitten. Maar zelfs dat is al beter. Kon eerst alleen maar staan in de galop. Er zit vooruitgang in.Genoeg gelult, hieronder de foto's. Manlief kwam tijdens het rijden me verassen door deze foto's te nemen. Ik was dus al even aan het rijden. Na een tijdje werd hij afgeleid door de welshjes en was ie foetsie
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)
, je hebt een hele nette houding maar je moet wel op je tenen letten, dus tenen mooi naar binnen en goed naar voren kijken, soms kijk je teveel naar beneden maar dat kan een momentopname zijn.
maar idd btj veel naar beneden aan het kijken
En dat eigenwijs zijn hoort er gewoon bij he? Ik heb een haflinger kruising en die is met zijn 36 jaar ook nog altijd eigenwijs.
Maar wel heel lief.
Verder kijk ik inderdaad teveel naar haar koppie. Dit is er door haar ingeslopen. In het begin was het standaard rodeo-en, en aan haar hoofd kon ik zien wanneer dat ongeveer plaats ging vinden. Maar daar moet ik nu mee ophouden. Daarom zijn foto's zo fijn, want dan word je er bewust van. Ik ga er in ieder geval weer op letten.
Gelukkig gaat het al wel steeds beter naarmate we meer ervaring krijgen
gewoon lekker doortrainen, dan komen jullie er wel!
ben benieuwd naar de hengst, heb je er een foto van?