Iwan @ Work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Iwan @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:16

Hallo. :) Vandaag weer lekker op [***] gereden.. & ik wou mijn nieuwe dekje even showen :))
Ik heb ergens op een paaltje de camara neer gezet, & op filmen gedaan.
Vandaar van veel foto's in de zelfde hoek zijn genomen. :)
[***] is een 9 jarige ruin. Ik heb geen idee wat zijn ras is, er zit iig arabier in. Ik heb nu onderling met hem F6 gestart.
Ons niveau is B. Ik rijd hem nu een half jaar, en we gaan telkens vooruit ;)
We hebben ook les. En de startkaart is onderweg.
Ik heb helaas geen goede of leuke stills van het in / uit stappen. En ook geen gallop foto.. Maar dat heb ik natuurlijk wel gedaan! Oja mijn eigen punten zijn mijn voeten, mijn benen, en rechter op gaan zitten! ik had mijn beugels wat korten gedaan omdat ik ook nog een sprongetje ging maken :)

Afbeelding
Even warm stappen!
Afbeelding
& dan aan het werk!
Afbeelding
Van ver af :P
Afbeelding
Even warm draven met een wat langere teugel. Ik ben we ervan bewust dat mijn handen wat breeder weg staan!
Afbeelding
Afbeelding
En dan oppakken.
Afbeelding
Niet voor over gaan zitten!
Afbeelding
weer iets langer teugeltje..
Afbeelding
Handen :=
Afbeelding
Benen niet optrekken!
Afbeelding
hals laten strekken.. :)
Afbeelding
klein spronetje
Afbeelding
Over de hoooooooooooooooooooooooooge hindernis springen :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-03-09 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Froexiie

Re: Iwan @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:27

Op een aantal foto's zak je idd voorover, rechtop blijven zitten! :)
En af en toe je hakken iets meer uitdrukken, en voeten niet te ver in de beugels!
Verder zijn jullie een leuke combi, succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:34

Bedankt voor je reactie!
:)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:49

Je pony loopt erg veel op de voorhand. en idd zoals je zegt, je handen. voorderest ziet het er leuk uit! succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:52

Hij loopt niet op de voorhand..
de camera stond in de hoek, dus ik rijd op bijna iedere foto door de hoek.. :) Ik wil evt ook wel een filmpje uploaden, als ik weet hoe ik er een stuk uit kan knippen :P

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:53

Heey Paula,

Dekje staat hem goed hoor!!
Let inderdaad goed op dat je rechtop blijft zitten!
En wat al gezegt is hij loopt wel erg op de voorhand. Het lijkt op de foto's alsof je te veel bezig bent met de voorkand. De achterhand moet veel activer, als je die er meer bijrijdt gaat jij van voren vanzelf zakken.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:53

Leuke foto's Paula!
rijden ziet er steeds beter uit.

Als je de volgende keer foto's wilt hebben moet je anders maar even smsén of bellen ofzo, wil ik 't ook wel doen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:54

Je pony loopt nog best wel op de voorhand, wel iets om aan te werken, maar in de B geen ramp ;) Dat heeft overigens niks met de positie van de camera te maken, ook in de hoek kan je pony op de achterhand lopen.
Ook valt me op dat op foto 4&6 het hoofdstel bijna in het oog van je pony komt, past het wel goed?

floorDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:59

Ik vind je pony nog wel echt voor op de voorhand lopen, zou proberen achter er iets meer bij te rijden zodat het echt een geheel word, maar voor de B is dit al redelijk goed! Netjes rechtop blijven zitten en let op dat je je handen netjes naast elkaar en rechtop houdt. succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:00

@Brigitta: oke sorry, mijn fout :o Maat dan zou ik wel graag tips willen hebben, hoe ik hem juist niet op de voorhand rijd ;) Zij hoofdstel pas wel goed, zal er van de week nog even voor de zeker heid naar kijken.. :)
@Kyrene: Dankjewel! okee houd ik je aan! :)
@Nienke: dankje! Opzich ben ik niet zoveel met de voorkant bezig. [***] zakt heel makkelijk, dus dat is niet zo'n probleem..
Tja en ze achterhand mag wel wat activerja.. Maar dat komt goed.. :)
@FloorDaan: dankjewel, ik zal eraan werken!

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 09:04

Leuke foto's Paula, jullie gaan steeds meer vooruit.
Let er wel op dat je je teugels op de goede maat blijft houden, Iwan gaat namelijk nogal snel te diep lopen.. Dus teugels op maat houden en de handjes wat meer meenemen :)

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 11:36

Leuke foto's paula, je kan hem meer op de achterhand krijgen door veel overgangen te rijden en hem van achter wat actiever te krijgen.

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:58

Leuke foto's paula de punten geef je zelf al!
Op sommige foto's val je inderdaad af en toe naar voren wat ik hierboven ookal een paar keer zie staan
Verder ziet het er goed uit!
Leuk denkje ook!!!

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:54

Zat nog ff te kijken paula.. Je moet meer op je kont gaan zitten, op de foto's lijkt het als of je meer op je boven benen en je knieen rijdt. Het kan misschien helpen als je een keer diep zucht, dan moet je alle spieren in je lichaam ontspannen en dan even goed bij je eigen denken waar jou gewicht in het zadel is. Weet niet zo goed ik het moet uitleggen via de computer ;) Miranda kan je dat wel uitleggen denk ik... Denk als je wat meer gaat om je kont gaat zitten je beenligging dan ook een stuk beter word.

___Sandra___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:59

probeer meer tegaan zitten en mischien je beugels wat langer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:27

@Miranda: dankjewel! kzal er op letten.. :)
@Rianne: Dankje! ik snap wel zo'n beetje wat je bedoelt.
Ik zal het uitproberen!
@Sandra: Zoals ik ik de openingspost zei, ik ging een sprongetje maken, vandaar de beugels 1 gaatje korten gedaan. :)