Morgen doe ik weer een wedstrijdje, en met het verruimen van de stap gaat mijn paard vaak opkrullen en alleen sneller stappen ipv ruimer Ik geef met het verruimen van de stap juist altijd wat extra lengte, maar de stap verruimt dus zo niet echt mooi... Heeft iemand daar tips voor??
kom je lekker op tijd mee, als je morgen wedstrijd hebt... verleng haar, geef haar meer ruimte van voor.. laat haar der hals goed verlengen, en ga overdreven met de stap meezitten.. hand mee naar voor.. en niet teveel been.. wel dat ze voorwaarts/actief blijft ,maar niet zodat ze sneller gaat stappen. succes morgen!
xApple
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 18:56
Haha ja dat had ik er eigenlijk bij willen zetten:
Ik weet wel dat een 'probleem' niet zo snel op te lossen is hoor, maar ik moet het nog vaker doen in andere proeven dus zou ik toch nog graag tips krijgen.
Probeer je paard langer in de hals te laten worden. Geef geleidelijk ruimte zodat ze je hand kan volgen. Wanneer je in een keer te veel lengte geen kan ze niet meegaan in de beweging en raak je het contact kwijt. Ze moet namelijk wel aangeleund blijven. Daarna met het naar voren drijven lang je been aanleggen en echt duidelijk de stappen aangeven met je been en je zit.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Het zal echt niet in een keer helpen maar dat gaf je al aan.
xApple
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-09 17:04
Ik had voor m'n uitgestrekte stap een 7 dus dat in best netjes Bedankt voor de tips, ik zal eraan werken