Vandaag ben ik gaan vrijrijden in de manege,en heb m'n zus meegesleurd en die heeft wat foto's gemaakt.
De foto's zijn niet van top kwaliteit,we weten ook niet precies hoe het komt,maar ze zijn wat wazig enz..
Even wat info over Magnum :
Magnum is al sinds Juli/Augustus 2008 mijn nieuwe (en eigenlijk ook eerste échte) paard.
Hij is nu 3,5 jaar oud,al een dik half jaar onder het zadel,en al 5/6 maanden ben ik hem (onder begeleiding) aan het opleren.
Dit gaat af en toe echt super,waar ik dan helemaal trots op kan zijn,maar af en toe zitten we ook in een dip,en dan is dat ook een serieuze dip,ik krijg bijna niets van hem gedaan en hij zit er gewoon wat van te genieten,hoewel hij wel graag werkt.
Zoals vandaag een beetje,in het begin v/h rijden deed 'ie echt irritant,z'n aandacht was ook wel wat afgeleid door de paarden die buiten stonden & het andere paard dat in de bak mee reed,dus we hadden zo onze miscommunicaties.
Maar uiteindelijk beterde het,en begon hij mooi aan de teugel te rijden en zijn aandacht weer helemaal bij mij.
Wees aub niet te cru over de foto's,ik wéét van mezelf dat ik een sterke/strenge hand heb,maar daar probeer ik op te oefenen,maar als je altijd al een sterke/strenge hand hebt gehad,is het moeilijk om dan opeens met een heel zachte hand te gaan rijden.
Ik ben zelf ook nog maar 14 jaar,en dit is het jongste paard dat ik ooit heb gereden,laat staan dat dit maar de 1ste keer is dat ik een paard opleer,dus ik ga er niet zo op 123 'perfect' mee kunnen rijden.

Hier dus zo'n miscommunicatie

De mooiste foto vind ik zelf (behalve m'n strenge hand dan)

En na het rijden natuurlijk even belonen ^^

Ik heb ook nog gegallopeerd,daar zijn enkel filmpjes van,ik zal deze zo snel mogelijk erbij proberen te zetten

Laten jullie een berichtje achter ? =]

echt een topper! Ik zou wel m'n beugels 2-3 gaten langer doen (in een dressuurzadel moet de onderkant van je stijgbeugel gelijk zijn met de zool van je voet als je je been laat hangen)