Gisteren Bonita gereden en weer eens een keer foto's gemaakt, het was ook zulk lekker weer!
Het ging niet perfect, ze was sloom en reageerde niet goed op me been. Vandaar veel overgangen gereden.
We rijden nu M2 en we moeten nog 3 winstpunten voor het Z! We zijn al bezig met de eenvoudige galopswissels en appuyeren.
Zaterdag zijn mijn eigen laarzen kapot gegaan, dus die staan nu bij de schoenmaker. Ik rij nu met mijn zus haar laarzen, wat erg wennen is. Op de foto's zie je dat ik soms mijn benen er optrek en mijn hakken niet goed uitdruk, waar ik normaal geen moeite mee heb. Ik denk dat het door de laarzen komt.

We moeten er op letten dat ze soepel blijft en niet te veel in mijn hand gaat hangen. Verder moet ze ook actief blijven aan mijn been.
Het was een mindere training, met was miscommunicatie's, maar dan zien jullie ook eens dat het niet altijd goed kan gaan.
1.

2.Net aangedraafd, hier zie je dat ik mijn benen optrek.

3.

4. Foto 4 gewist. Schijnbaar mag je geen miscommunicatie plaatsen.
5. Contra Galop.

6.

7.

8.

9. Stukje racen, om haar actiever te maken, ik zit hier bewust naar voren.

10.

11. Slangenvolte 3 bogen met op de A-C lijn eenvoudige galopswissel.

12. Moet veél actiever.

13. Contra galop.

14. Halthouden.

15.

Hou het commentaar netjes, ik moet ook nog dingen leren.
!
Ben het dus niet eens met Puchje & Robijntjah. Ik vind je voor de rest netjes rijden en ik denk dat de tips van love_plaisir je echt kunnen helpen!