Ze is nu een half jaar 'van mij'. Een half jaar van opbouwen qua conditie e.d. maar ook een zware tijd aangezien ze wormen heeft gehad
en hier snel erg door vermagerd is. Gelukkig is ze een tijdje geleden wormvrij verklaard. Ze heeft in totaal een maand voornamelijk stil gestaan. Nu ze goed hersteld is heb ik haar weer opgepakt, echter ging dit niet geheel naar wens. Neus in de lucht en rennen, zo gingen wij de bak rond.
Ik was al een tijd op zoek naar een instructeur en na mee te kijken met lessen van stalgenoten heb ik hun instructeur gevraagd of hij ook voor ons een plekje kon maken.
Gelukkig was dit mogelijk!
Jammer genoeg is miepje per ongeluk enkele dagen geleden op mijn voet gaan staan, vandaar de met pijn vervulde gezichtsuitdrukkingen
Ik besef me dat ik nu uitnodig VOORAL wel naar mijn gezicht te kijken, echter kun je er moeilijk omheen 
We zijn de hele les bezig geweest haar ontspannen en laag te laten lopen.
Voor ons beide zijn de aandachtspunten ontelbaar, maar ik zou het leuk vinden als je een reactie (positief en/of negatief) achter zou willen laten. Met kritiek wil ik graag aan het werk.
Allereerst hoe mevrouw het liefst loopt, nog een vrolijk gezicht.

Op naar de volgende les!