Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Malfoy schreef:Ik zie het ook wel eens ja, en het is niet alleen ontzettend vervelend voor je paard, je valt er zo ook heel snel af.
De truc is lekker los zijn in je heupen, zodat je de bewegingen op kunt vangen. Voor middendraf leun ik een beetje achterover, lekker makkelijk, en fijn voor de paardenrug.
Lisa_Dries schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik zie het ook wel eens ja, en het is niet alleen ontzettend vervelend voor je paard, je valt er zo ook heel snel af.
De truc is lekker los zijn in je heupen, zodat je de bewegingen op kunt vangen. Voor middendraf leun ik een beetje achterover, lekker makkelijk, en fijn voor de paardenrug.
Goed is het niet maar je paard gaat er ook echt niet dood aan ofzo![]()
En zoals Miss_Malfoy al zegt, lekker ontspannen zitten werkt véél beter dan gespannen zitten! Je paard reageert hier ook beter op, en anders oefen je een keer met je zit met zadel en als dat goed gaat met doorzitten met zadel je beugels er een keer af! OF je begint gewoon rustig aan, succes!!
)echt heerlijk te rijden. Ze laat het koppie lekker zakken en laat mij dus zitten. Ik kan nu zelfs zonder zadel galloperen, had nooit gedacht dat ik dat nog ooit zou kunnen met haar. Ook draf gaat nu perfect.

.