Dit is dan de eerste keer dat ik justus op het forum zet. Ik zal wat over hem vertellen. Ik rij hem 1 keer per week en het is dan ook niet mijn paard. Het is het paard van de dochter van de eigenaresse van stal. Ik ben echt onwijs blij om hem te rijden, hij is echt super leuk om te rijden. Ik rij hem sinds september vorig jaar. Ik rij niet op een niveau en ben nog veel aan het leren!
Het is al een wat ouder paard van 18, die vroeger in de sport tot het Z heeft gelopen. (weet niet het precieze ervan maar alle knopjes kent hij!) Ook is hij vaak mee naar deurne geweest, het is echt een allround paard. Zelf rij ik er alleen dressuur mee maar hij kan ook onwijs goed springen! Dit doen we liever niet met hem omdat we bang voor zijn benen zijn, hij word iets te enthousiast. Sommige foto's zijn wat wazig, maar toch wel goed te bekijken vind ik! heb geen foto's van de galop, die waren te wazig!
mijn eigen commentaar is:
binnenhand is soms te streng, hier werk ik al aan
Handen rechtop, werk ik ook aan
over het paard heen kijken, er zal toch maar een keer geld liggen op de grond haha!
Ik ben benieuwd naar jullie tips en advies!
Allereerst een foto van 1 van de eerste keren dat ik hem reed:

De volgende foto's zijn van een paar weken geleden.
Dit vind Justus onwijs moeilijk, hij is niet zo los in zijn lichaam. Het zal er dan zeker niet goed uit zien en hoe het hoort maar hij word hier wel losser van; en ik ben zelf ook nog aan het leren haha!

Draf

nog een keer

Halthouden

draf
achterwaarts

Wijken

Stap

een foto waar ik zelf heel trots op ben

Lekker uitstappen

Ben benieuwd naar jullie commentaar, maar hou het wel vriendelijk ajb ben ook nog aan het leren!

hihi