.Vandaag had ik voor het eerst sinds tijden weer rijles met Mone. Eerste les met nieuwe instructrice, maar het beviel erg goed. Mone wordt in juni 8, maar echt niveau hebben we nog niet. Vandaag hebben we ons vooral gefocust op aandraven, omdat mevrouw de laatste tijd gewoon simpelweg weigert aan te draven. Twee weken geleden ging het nog goed, en van de een op de andere dag in het verzet...
Maar daar zijn we nu druk mee bezig. Mone moet het plezier in het rijden terug zien te krijgen, en dat gaat lukken natuurlijk
. Maar vandaag dan toch les, om vooral aan mij te werken. Ik ben zelf niet echt een geweldige ruiter, en zeker met een paard als Mone die nog veel moet leren is les geen overbodige luxe... Maar genoeg gekletst, foto's:Commentaar van mezelf:
- Mone is te dik, maar staat op dieet. Helaas duurt het even voordat dat gewicht eraf is, maar daar wordt dus aan gewerkt.
- Cap, die was ik dus helemaal vergeten omdat ik dus een pet op had... Eigenlijk heb ik hem altijd op. Nou is Mone ook geen race monster, maar dat is geen excuus. Volgende keer zit ie wel op mijn hoofd
.- Tenen naar binnen.
- Naar voren kijken.
Foto's staan volgens mij wel op volgorde, maar dit is een greep uit de les. Vooral de momenten dat ze wel lekker ging.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Zie dat dit allemaal foto's zijn van dezelfde hand, maar we zijn ook regelmatig van hand veranderd hoor
...