Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je kijkt naar de middendraf bijvoorbeeld, je sjeest de hoek door waardoor je paard bij de middendraf het eigenlijk al niet meer kan bijbenen.
lidy schreef:Dressuur gaat niet op tijd, dus neem rustig je tijd om je proef te rijden.Als je kijkt naar de middendraf bijvoorbeeld, je sjeest de hoek door waardoor je paard bij de middendraf het eigenlijk al niet meer kan bijbenen.
Probeer de volgende keer rustig de hoek door te rijden (hij mag zelfs wat terug in het tempo, als de achterhand er maar bij blijft) dan afwenden, recht maken, en dan pas weg. en goed is goed, volgens mij heeft je paard een super middendraf! dus ben tevreden als hij voldoende verruimd en laat hem dan niet nóg sneller gaan, dat is zonde.
Hoop dat je er wat mee kunt, verder vind ik het er erg netjes uit zien! schouderbinnenwaarts en zo gaat volgens mij heel erg goed.
succes nog
,... En jah in zijgangen is ze erg goed
het ziet er netjes uit, maar probeer meer te verzamelen. de stap &achterwaarts lijken erg overhaast.