Miliano Cpony @ Dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SanMiliano

Miliano Cpony @ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 15:36

Hallo allemaal!

Ik ben hier niet zo actief maar het lijkt me leuk toch wat topics te openen van Miliano!

Miliano is m'n Cpony, hij is 11 jaar oud. We rijden nu 2 jaartjes samen

Afbeelding

Hij kantelt ik heb geen goed contact -n-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorhand -n-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

X,

powerzoe

Re: Miliano Cpony @ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:05

Het ziet er netjes uit, maar voor het beeld vind ik je wel wat te groot

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:10

Leuke pony heb je! Maar probeer wat vriendelijker te rijden, want soms ben je wat te hard met je handen. Probeer je been niet op te trekken, lekker netjes ontspannen en lang maken.
Verder vind ik je niet te groot, maar ik zie er ook liever een kleiner iemand op!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:36

Nu pas je er nog netjes op maar als je iets groter wordt dan moet je wel uitkijken naar een andere pony ;). Bereid je er dus al op voor :).

Verder moet je er op letten dat je benen netjes op hun plaats blijven en dat je kijkt naar waar je rijdt. Daarnaast moet je er op letten dat je rechtop blijft zitten want je valt op sommige foto's naar voren.

Romyhcs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 19:06

soms ben je wat te hard met je handen. Probeer je been niet op te trekken, lekker netjes ontspannen en lang maken. voor het beeld vind ik je iets te groot

Gait_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 19:41

Opzich zou je niet te groot lijken maar het is zo'n klein schriel pony'tje dat je als snel heel groot lijkt...

Probeer je benen niet op te trekken maar lekker ontspannen laten hangen en je handen mogen inderdaad iets zachter maar vind het er al netjes uitzien ;)

xPlayboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 19:56

Netjes maar el denken om je teugels .
en je word bijna wel te groot voor de pony ..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:59

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.