Lonneke is een 4jarige haflinger waar nog maar heel weinig mee gereden is (wel zadelmak natuurlijk), niemand van de familie had echt iets met paarden, ze werd meer als grasmaaier gebruikt. sinds oktober '08 was er maar 3 keer met haar gereden, tot gisteren dan!
op de 20ste second schrikt ze ergens van, ben daarna er gewoon in stap terug langs gereden, even gestopt, klopje gegeven en terug doorgereden.
Dit was redelijk aan het einde van het rijden, ze was snel moe dus kreeg ik haar niet meer vooruit. Heb haar maar niet geforceerd want ze heeft natuurlijk totaal geen conditie.
Heb haar nog eerst gelongeerd (niet op de video) en natuurlijk ook uitgestapt (ook niet op de video)
sorry voor de slechte kwaliteit, en mijn moeder op de achtergrond
, nee ze heeft echt nog nooit gefilmd
- over Lonneke kunnen jullie zelf commentaar geven.
- mijn eigen houding.. tja, ik wist niet dat het zo erg gesteld is
rug mag echt veel rechter, schouders achteruit en mijn ellebogen tegen mijn lichaam en in zo'n hoek van 90° ofzoiets
benen stiller en die stijgbeugels mochten echt een gaatje langer! dit is het eerste filmpje wat ik heb van mijzelf rijdend, dus nu zie ik meteen de punten die ik moet verbeteren, ga ik volgende keer ook echt op letten!
hou de commentaar wel een beetje vriendelijk
http://www.youtube.com/watch?v=7c8Na-QBbc0

wat een poepie
Veel secces en vooral plezier natuurlijk!
En let op je voeten dat je ze richting het paard houd, je heb je voeten iets te ver naar buiten staan...