Leuk dat je hier komt kijken, ik zal even een verhaaltje vooraf doen zodat je wat weet hoe ver we zijn enzo!
In juni heb ik Jenny gekregen en de overgang van pony's naar paarden viel me erg tegen. De eerste 2 weken was Jenny ziek toen ze bij ons kwam, hierdoor was ze erg rustig en 'lui'. Toen ze beter was en ik een beetje gewend was heb ik mijn enkelbanden gescheurd, dit betekend een paar weken alleen longeren en wandelen. Toen dit weer voor elkaar was kreeg ik problemen met m'n zadel en t heeft heel lang geduurt voordat ik een geschikt zadel had gevonden, dit was midden januari. Vandaag heb ik m'n 4e concours met haar gehad, maar ik ben ziek dus was niet echt actief en had weinig kracht om Jenny echt goed te rijden.
We hebben ook een kleine bokt-meeting gehouden en dankzij bokker *Tequila* heb ik nog een paar leuke foto's gekregen!

1e proef vond ze alles heel eng en spannend, hierdoor had ik te veel spanning en was ze moeilijk te sturen. Dit resulteerde in 168 punten. De 2e proef was ik helemaal op, had geen kracht meer om haar te rijden en hierdoor was ze rustig, maar beslist niet actief. Ze sprong ook linksom in de verkeerde galop en ik had uiteindelijk 172 punten. Genoeg gekletst hier komen de foto's + een filmpje van de 2e proef!

Handen meer gedragen houden en benen lang maken
benen lang maken
beetje te veel stelling
Deze vind ik wel mooi, moet m'n handen iets meer bij elkaar houden
oeps zwaait uit...hier heb ik nog veel moeite mee

Hakken naar beneden
http://i272.photobucket.com/albums/jj17 ... 00_535.jpg
hele charmante foto
Hier probeert ze haar lichaam naar binnen te drukken

lang stappen

niet voorover duiken

klaar met proef 1...haha zo lijkt ze wel heel groot!

leuk koppie!
En een filmpje van proef 2:

Dit topic was van de clubkampioenschappen in september '08 om even aan te geven hoe we vooruit zijn gegaan:
[RT-HAW] Voor het eerst op Bokt: Jenny @ Clubkampioenschappen!
Ik heb de leukste er uit gezocht van de 51! er zaten heel veel oeps-momenten tussen
Lees voordat je (opbouwend) commentaar geeft graag even het stukje bovenaan dan snap je dat we nog geen L-rijden
Bedankt voor t kijken!!
*Tequila* Nogmaals bedankt voor de foto's!
Groetjes Annemiek & Jenny
Jullie zien er leuk uit en ze loopt best lekker. Ik zou jou aanbevelen om je beugels 1-2 gaatjes langer te doen ofzo, lijkt me lekkerder rijden, maargoed, het is ook maar net wat je lekker vind. Verder inderdaad je hakken meer uitdrukken. Je paard moet wat meer door de hals. Op die ene foto waar je zegt 'dit vind ik een fijn beeld' loopt ze inderdaad lekker ontspannen door de hals, maar op de andere foto's heeft ze een beetje een nepkrul. Het oogt nogal gespannen, was het waarschijnlijk ook
, maar dat wordt wel beter naarmate je vaker wedstrijden rijdt.