Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HindaFree schreef:ik verzorg een haf en een vrouw rijd haar alleen op vrijdag.. alleen een beetje jammer dat ze zelf zeg maar niet zo veel van paarden weet en erg klungelig is met de spullen die dus allemaal van mij zijn! haf heeft wel eigen spullen maar verouderd maar erg frustrerend want ik ruim alle troep op vet alles zelf en was alles zelf terwijl zij er profijt van heeft
elizevb schreef:het lijkt mij absoluut niet leuk om een paard met andere verzorgsters te delen. maar dat is gewoon persoonlijk.
ik vind het gewoon leuk als het MIJN verzorgpaard is
en niet nog van 3 anderegelukkig hoef ik m'n verzorgpaard niet te delen
& ja ik heb ook zoiets van mijnmijnmijn
hahaa 
en ze zegt altijd dat ze

Sentido schreef:Ik heb sinds kort een paard dat ik voor iemand anders rijd. Maar die zou ik absoluut niet kunnen delen. Komt ook omdat dit nog een jong groen paard is, dus het zou ook niet werken om er nog iemand op te zetten.
Maar het lijkt mij dat je gewoon kunt zeggen dat zij ook wel eens mag uit mesten toch? Nu lijkt het meer alsof zij het wel leuk vind zo'n paard en lekker makkelijk dat jij alles doet eigenlijk. Ik zou het dus gewoon normaal tegen haar zeggen.
Daar schiet je volgens mij nog het meeste mee op.
Montignac schreef:ik zou maar gewoon aan haar aangeven dat je het op prijs zou stellen dat zij haar verantwoordelijkheid ook neemt jegens het paard, haar of zijn eigenaar en jou. Als dat geen effect heeft naar de eigenaar stappen en het probleem uitleggen met het verzoek of hij of zij dat wil bespreken met de andere verzorgster

Lisa_Dries schreef:Ik verzorg een ponyclub (d) pony met een ander meisje...
Dat andere meisje is heel aardig alles gaat goed vind ik:P
Zij verzorgt nog een paard en ik kom wel eens op haar dagen helpen met de lessen zo zien we elkaar en kunnen we dingen bespreken die niet goed gaan, misschien moet jij dat ook is proberen(A)

Denise schreef:Vroeger hadden mijn verzorgpony's nog een andere verzorgster (het zijn dan ook 2 pony's dus eigenlijk 1 voor elk paard) maar daar hadik nooit last van. Zij deed elke zondag voeren en dan ging ik gewoon niet, haha. De rest van de week was zij er toch nooit (of kwam ik d'r nooit tegen) en dat vond ik wel fijn. Verder deel ik de paardjes natuurlijk nog steeds met de eigenares (en haar man en kinderen) maar dat vind ik helemaal neit erg. Ze gaan super om met de beestjes en ik ben ook alleen maar dankbaar dat ik ze al zo lang mag verzorgen

?