Daarin werd gevraagd om nieuwe foto's en die zijn dan nu eindelijk gemaakt

Eerst nog even het verplichte verhaaltje:
Annelien is een tuiger van bijna 3,5 jaar. Ze is drachtig van de hengst Gameboy.
Ik rijd haar niet zo vaak, hooguit 2 keer in de week. Hiervoor reed ik nog minder, maar nadat ik het vorige topic hier op bokt had gezet werd ik opeens heel erg gemotiveerd om haar iets vaker te pakken. Ik moet zeggen dat het me alles meevalt. Ze pakt alles super goed op en ze doet erg haar best.
A.s. woensdag heb ik voor het eerst les met haar, dus ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
Haar conditie is ook erg verbeterd, ze is niet zo snel meer moe.
Ik ben nog steeds goed bezig met overgangen te rijden, haar probleempunt is wel dat ze met de overgangen terug snel de neiging heeft om stil te vallen.
Ze reageert ook sterk op 'ho', soms best handig maar soms ook niet

Ik ben trouwens erg blij met deze foto's, omdat ik nu zie hoe diep ze af en toe kan lopen. Ik zal de volgende keren als ik op haar rijd, hier zeker rekening mee gaan houden

Verder sta ik open voor tips, commentaar en complimentjes

Even draven, iets te diep.

Deze is wel leuk!

Hier zie je goed ons probleem, hier loopt ze ook te diep.

Galop. In de galop probeer ik eigenlijk niet zoveel te doen. Ik probeer alleen een beetje het tempo te bepalen

Dit geeft wel een fijn beeld vind ik zelf.

Dit waren ze, ik heb ook nog filmpjes maar die moet ik dan nog even uploaden

) en probeer je paardje wat meer voorwaarts/neerwaarts te rijden zodat ze haar hals wat verlengt ipv opkrult! Verder ziet het er leuk uit!