Jeltje is ontzettend leergierig en vind het werken volgens mij ook erg leuk!
Ze is af en toe nog erg onrustig op het bitje, vandaar dat ze op sommige foto's haar mond open heeft. Ik trek absoluut NIET in haar mond! Heb expres de teugels iets aan de lange kant.
Af en toe duikt ze ook een beetje achter de loodlijn, ik probeer haar neusje er wat uit te rijden, maar dat is op het moment niet het belangrijkste waar ik mee bezig ben.
Ik begin iedere keer nog even met longeren. Zo kan ze even opwarmen op eigen benen.
Daarna nog even aan de longe erop, om te kijken hoe ze nu weer reageert. Ze heeft nog nooit raar gereageerd op mij op haar rug, was van begin af aan ontspannen, maar neem liever het zekere van het onzekere!
Als het aan de longe goed gaat gaan we nu ook los. Donderdag was de eerste keer dat ik haar heel de bak heb rondgestuurd (ging eerst niet naar achter omdat ze dat eng vind
) en gister zijn we daarop verder gegaan!Eigen commentaar:
* Handen recht op
* Tenen naar binnen
* Hak wat meer uit drukken
* Armen meer langs mijn lichaam houden, maar dat is lastig met bodyprotector..
* Vooruit kijken
(maar ondanks dit ben ik best tevreden, mn houding is over het algemeen een stuk slechter!!)
* Neusje er wat meer uit rijden
Nou, na een lang verhaal hier de foto's:

Los werken op links

Los werken op rechts

En erop. Niet de meest charmante foto van mij.. Maar wil even laten zien dat ik erg veel lol heb in het rijden van dit paardje

Vind deze foto wel wat hebben. Van de achterkant ziet het er netjes uit, hahaha!

horizon recht houden met fotograveren is lastig.. Neusje mag er hier veel meer uit!

Jammer dat deze foto bewogen is.. Maar ik vind het toch een prettig beeld geven!

Hier met mondje beetje open.. Ik zit ook nogal ver achter in het zadel zie ik nu...

Ik weet niet wat ik met mn handen doe.. Maar opzich toch wel prettig beeld vind ik.
Nouja, niet veel foto's, bij lange na geen topkwaliteit..
Maar wilde ze toch even laten zien!
Commentaar graag, positief op negatief maakt niet uit.. Wel graag aardig blijven en je commentaar onderbouwen, zodat ik er weer wat van kan leren!
Groetjes Imke.
!