Pff de ene ellende is nog niet voorbij, of het andere begint alweer!
Mijn paard heeft nu namelijk sinds een week of 2 met rijden de gewoonte om constant onrustig zijn hoofd in de lucht te gooien.
Ik snap gewoon niet waar het vandaan kan komen!
Hij zit verder wel gewoon lekker los, en is lekker voorwaarts.
Het is ook niet zo dat hij het doet om onder teugeldruk uit te komen, want zelfs met lange teugel (lees: waslijntjes) blijft hij het constant doen.
Ik kan nu zelf momenteel helaas niet rijden door omstandigheden, dus mijn bijrijdster rijd hem nu de hele week. Ze heeft zelfs een paar keer met hem les gehad, maar zelfs de instructeurs konden geen oplossing vinden.
Omdat ik zelf nu helaas niet kan rijden kan ik ook niet zien hoe hij doet wanneer ik hem met bitloze optoming rijd.
Aan de hand doet hij verder niet zo idioot met zijn hoofd, echt alleen tijdens het rijden.
3 á 4 weken terug is zijn zadel nog helemaal opgevuld en aangepast door de zadelmaker.
De tandarts is in november nog geweest, en zei dat hij pas in de zomer weer gedaan moest worden.
Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? is er iets wat ik over het hoofd zie?
Want ik ben zowiezo van plan om volgende week de tandarts én de DA te laten komen, maar ik vraag het hier nog even voor de zekerheid, want misschien komt iemand hier wel met een idee waar ik helemaal niet over na gedacht heb.
Dus.. als iemand suggestie's heeft..
!alvast bedankt iedereen!
Groetjes
(dus als iemand een hele goeie weet die in de omgeving van den haag komt, PB me even

)
druft hij zijn hoofd eens smijten.