Het uitladen smorgens:
Nou, eens kijken waar ik de rest van mijn leven mag gaan doorbrengen.....
Wat ben jij een lekker ding zeg, ik heb gehoord dat jij een van mijn toekomstige dames wordt......???

Hmmm eens even snuffelen, hier heeft mijn toekomstige maatje dus gestaan, Freddy heet hij geloof ik, eens kijken of ik hem nog kan ruiken
Zo, jij bent dus Freddy, ik denk dat ik jouw wel lief vindt, wil jij mijn maatje zijn..????
Ja, ik vindt je echt liiieeeffff!!!
Wauw! Dit is pas een stal! Hier kunnen we een sprintje in trekken met zijn 2en!! Ik denk dat ik het hier wel naar mijn zin heb

Het is allemaal dus echt boven verwachting gegaan, we waren even bang dat Lorenzo omdat het toch een hengst is, te druk zou zijn voor Freddy en Fredje is nogal bang aangelegt maar nee hoor! Ze hebben een half uurtje met elkaar gestoeid, helemaal niet gemeen, was meer spelen en een beetje aftasten en natuurlijk heeft Lorenzo een paar keer Freddy besprongen maar Fredje heeft heel duidelijk gemaakt dat hij daar niet echt van gediend is dus dat was na een half uurtje weer over.
Het is net me and my shadow die 2, waar de één gaat, volgt de ander meteen er achteraan! Heerlijk, eindelijk een geschikt maatje voor Freddy!
Fredje is altijd de kleinste geweest en werd nogal snel door de rest de hoek in geschopt, nu is hij in de schuur de grootste en hij is ontzettend blij met zijn maatje! Ze zijn echt zooooo cute saampjes

Vannacht rond 12 uur zijn Hans en ik nog even stiekem in de schuur gaan kijken of het nog goed ging, lagen ze heerlijk in het dikke stro TEGEN ELKAAR AAN te pitten!!! Ik snel mijn camera halen maar ja, natuurlijk sprongen ze meteen op, balen, ik ga daar nog eens voor op de loer liggen hoor, moet ik een foto van hebben!
Heidi en natuurlijk vooral Renate (hij was tenslotten van Renate maar alle contact is dan via Heidi verlopen) BEDANKT!!! voor dit heerlijke beestje, hij past echt goed bij de rest en zeker bij Freddy en we zijn ontzetted blij dat hij nu bij ons is!