umbo..! Davignon x Lector x Nimmerdor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ni3nkuh

umbo..! Davignon x Lector x Nimmerdor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 19:26

Al heel vaak hier mee gekeken, nog nooit gedurft zelf foto's te plaatsen maar goed nu toch maar eens :)

Ik ben een late beginner met het paardrijden! Heb nu iets meer dan een jaar mijn eigen paardje en vanaf toen eigenlijk wat intensiever aan het rijden, was nog echt een beginner toen ik mn paardje kreeg..

Afbeelding
ergens in oktober, nog lekker bonken int zadel met galop...

Hier nog wat nieuwere foto's.. Ik weet dat ik heel erg moet werken aan hakken uitdrukken!!

Afbeelding
April 2008

Afbeelding

Afbeelding

Foto's februari 2009

Eerst op Wessa (paard van mn zusje)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat er ook gebeurd, blijven lachen... En je hakken blijven uitdrukken :+

Nu Umbo..!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En als laatst nog ff een bokkie, omdat hij rechtsom volte niet zo leuk vind en hij dat van mij moest doen.. (A)

Hou het even een btje aardig (A) Ben ook nog maar een beginnertje.. :+

Annetje

Re: umbo..! Davignon x Lector x Nimmerdor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:35

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.