Nou je zal wel denken deze foto heb ik eerder gezien mjaa hier ff een verhaal over de wedstrijden met mijn pony Pasha

Dit is Pasha ( voor als je haar nog niet gezien had

Ik kwam 3 jaar geleden bij haar en toen was het nog een klein ondeugend ponytje die niks kende en kon.. ze was toen 2 jaar...
Toen ging ik met haar oefenen en oefenen en we gingen op de ponyclub dat heel veel heeft geholpen!!..
Toen was er een clubwedstrijd en daar deden we natuurlijk aan mee en dat ging heel goed we waren 2e met 181 punten

Hier 2 foto's van het springen op de clubwedstrijd:

Nou toen nog een x een clubwedstrijd en dat ging ook weer goed weer 2e maar nu met 154 pnt hahaa en jahja daar hoort natuurlijk ook een prijsuitrijking bij:

Toen vond ik wedstrijden toch wel heel leuk en vroeg ik: "Maammm mag ik alsjublieft echte wedstrijden gaan rijden????"
Ook was er nog een samengestelde wedstrijd, toen ging ik voor het eerst crossen jahjah ook ff proberen nou hier een foto van de dressuur:

toen het springen en het springen voor de cros:

Kheb helaas geen foto's van de cross want mijn moeder was in al haar enthousiasme vergeten foto;s te maken

Nou dat mog maar eerst nog ff een x groen en dat was ergens in Didam dus ook in een vreemde omgeving..
Ze had nog nooit witte hekjes gezien en was nog nooit ergens anders geweest maar ze was zoooooo braaf

We werden 1e met 164 pnt Wihoeeee beker en geld haha jipiee dat had ik echt niet verwacht!!!!
Nou toen begonnen de Echte wedstijden ik kon me meteen inschrijven voor januarie voor 2 selectie wedstrijden ikke zo van jaahh is goed ik zie wel he boeiuh dat dat selectie is gwoon ervaring opdoen nou en
toen de eerste x ging niet zo goed haha ze was helemaal opgefokt en met halthouden ging ze plassen

De 2e selectie ging wel goed maar ook 157 en een derde plaats en toen kreeg ik te horen dat...........
ik naar de GELDERSE MOG!!!!!!!!!!!!

Mjaa de Gelderse was in Dronten eerst 2 uur rijden

mjaa dat was wel jammer khad 146 en 150 punten en was ene laatste haha maar ach weer een hele ervaring rijker!!!!
en nou op naar het buiten seizoen is kijken hoe het daar gaat ik ben iniedergeval heeeeeelllll trots op mijn lieve