Hoe langer je bent, hoe minder je in balans zit (vaak) en hoe meer je gewicht in de weg zit. Daarom hangt het er ook vanaf hoe goed je kunt rijden/zitten: hoe beter je in balans zit, hoe minder hinderlijk je bent voor de pony.
Toch, met 70 kg zou ik het niet meer doen. Ik rij ook wel eens op de C-pony van mijn stalgenoot, maar ik merk gewoon dat ik eigenlijk te lang ben en af en toe toch wel in de weg zit, ookal weeg ik maar 5 kg meer dan mijn stalgenoot, weegt mijn gewicht in sommige situaties 3 keer zo zwaar omdat ik door mijn lengte niet goed mee kan komen in de beweging. Ik rij dan ook alleen af en toe (1 tot 2 keer per maand 1.5-2 uur).
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 17-02-09 22:06
Welkom op bokt.
Voor je overal topics gaat openen om aan je 25 nuttige berichten te komen, verdiep je eens in de regels van bokt. De beste manier om dat te doen is door bovenaan regels aan te klikken, en dat op je gemakje even door te lezen.
Bekijk ook eens wat verschillende topics, en forums. Dit topic staat namelijk verkeerd, er is een centraal topic waar je kunt vragen of je te groot voor je pony bent.
Gr. Ciska
ukje
Geplaatst: 17-02-09 22:07
Ik tem even hier loopt namelijk een centraal topic over met de titel ben ik te groot/zwaar voor mijn paard/pony sorry kan even geen link plaatsen.
Watermeloent
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-09 22:08
Oo sorry, Ik ben hier dus nog maar net. En ik dacht Praktijk problemen . Maar ik kijk voortaan wel even verder dan mijn neus lang is . En nu het volgende probleem hoe kan ik dit topic sluiten?
x
Apple
Geplaatst: 17-02-09 22:09
Er is hier een centraal topic voor. Ik zet hier een slotje