Leuk dat je eventjes komt kijken naar ons.
Nja, eventjes een kort verhaaltje:
Blitz is niet van mij, maar van mensen die deze week op wintersport zijn, dus ik rijd hem maar een weekje! Ik ben wel een beetje zijn verzorgster, maar ze komen eigenlijk altijd zelf, behalve als ze dus op vakantie zijn. Vorige zomer is eigenlijk de laatste keer geweest dat ik hem heb gereden, 3 weken.
Was dus wel weer eventjes wennen, maar ging eigenlijk echt lekker vandaag. (Ik doe hem nu sinds zaterdag.
) Heerlijk buiten kunnen rijden, was zelfs warm na een tijdje.
Ik ben dus niet echt op een niveau met hem, omdat ik hem alleen deze week rijd. En tsja, waar we in de training mee bezig zijn, hetzelfde verhaal. Ik hoop dat ie het een beetje leuk met me heeft deze week, dat is het voornaamste.
En er stond toevallig een sprongetje en die kans laten wij niet voorbij gaan. Blitz vindt springen helemaal geweldig, maar hij wil na de sprong nog wel eens een beetje te enthousiast worden.
Normaal springt ze alleen met martingaal, maarja. Had er zelf niet op gerekend dat ik eventjes een sprongetje zou gaan doen, dus dit ging ook prima. Ik ben iig blijven zitten.
Mijn houding is echt een drama. Denk dat het (hoewel dat niet echt een excuus zou mogen zijn) toch wel komt doordat het een beetje een ukkie voor me is.
Ik pas er prima op, maar het komt de houding niet ten goede. Zeker te zien aan mijn opgetrokken hakken. Ik weet trouwens dat je met je kuiten moet drijven, maar vergeet ik af en toe nog wel eens.
Nouja, genoeg gekletst, als er nog vragen zijn hoor ik het wel. Heb vooral heel erg genoten vandaag, het was echt eens LEKKER rijden.
Hij werd steeds actiever, vooral door af en toe een sprongetje tussendoor. 
Ohja, nog iets: Let alsjeblieft niet op die vreselijke cap die ik op heb.
Ik heb ook een normale, maar omdat ik niet steeds mn cap wil meeslepen heb ik eventjes mijn oude cap daar op stal gelegd.
1. We beginnen in stap.

2. Eventjes wakker worden, mag veel actiever.

3. Vooruit kijken.

4. Binnenhand beetje streng. En die hak.

5.

6. Wazig, maar netjes.

7. Jasje uit.

8. En galop, om over die hoge sprong heen te komen.

9.

10.

11.

12.

13. Niet te enthousiast Blitz.

14.

15. Heerlijk uitdraven, hoezo lekker ruim?

*

Leuk al die vlekken!

Die benen zijn gewoon niet meer te redden, het is te koud om te wassen en ze waren al zo zaterdag. Harde borstel helpt ook niets.