Ik zal ons even kort voorstellen:
Zelf heb ik 5 jaar lang met een D pony gestart,maar nooit verder dan het L2 startgerechtigd zijn gekomen.
Daarna een eigen paard gehad,waar ik mee wilde gaan startten,maar na vele onderzoeken bleek dat de oorzaak van zijn problemen kwamen door het syndroom van Wobbler en een sacralisatie van het bekken.
Ik heb een jaar lang niet gegaloppeerd,want dat kon hij niet.
Wannahave (Wapo) is vandaag precies 5 weken van mij.
Een 5 jarige ruin (08-07-2003) Stravinsky x Jester x Unicum,M niveau,maar dat krijg ik er nog niet uit hoor

3 weken geleden hebben we een onderlinge wedstrijd meegereden,en dat ging best leuk..we besloten om dan maar de kop eraf te halen,en officieel te startten.
Helaas tijd verkeerd ingeschat en korter losgereden dan ik wilde,waardoor er iets spanning was.
Ik was toch ook wel zenuwachtig..
Een klein foutje gemaakt,en af en toe iets tegen de hand..
Uiteindelijk toch nog 2x 3e met 186 en 191 punten,dus ik ben supertrots..

Voor velen misschien een normale prestatie..maar na alle tegenslagen met de ponywedstrijden,en met mijn andere paardje,is dit een hele opkikker...
Foto's van de proeven maken was heel lastig,het was donker (dus heb ik invulflits gebruikt op mijn pc,vandaar de kwaliteit).
Er zijn nog een aantal verbeterpunten,maar daar ben ik hard op aan het werken,mijn houding is het laatste jaar helaas hard achteruit gegaan..moet het hele paardrijgevoel weer wat aansterken.
Let ook maar niet op zijn knotten..het lukte vanmorgen niet zo