Nu vernieuwd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:17

Wow! je bent wel erg vooriut gegaan zeg! Haha! en zo hoort het ook he Schijnheilig
Mooi paard is het ook..Knipoog
groetjes wendy

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:14

heeej!!
Ze loopt vet mooi!!!
Maar als ik jouw was, had ik me handen naast elkaar gedaan, okeej, soms rijd het poedersuiker, maar dat is ook een manier om je paard aan de teugel te laten lopen!!
(en doe voortaam wel een cap op, hoe oud je ook bent, zonder cap ben je altijd gevaarlijk bezug!!)

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:43

jeetje... *er druppelt een traan langs mijn wang*
Wat zijn jullie vooruitgegaan! als ik aan fleur denk, denk ik nog aan dat kleine opdondertje en na mick zag ze er wel al een stuk volwassener uit. Maar nu! Wow, ze is echt mooi geworden en het ziet er echt super netjes uit!
Mijn complimenten! En als ik in de buurt ben, dan kan je me zeker verwachten!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:48

wauwie!!! wat een vooruit gang zeg!!! het is nu ene veel leuker beessie....Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 12:52

JosLover"]
jeetje... *er druppelt een traan langs mijn wang*
Wat zijn jullie vooruitgegaan! als ik aan fleur denk, denk ik nog aan dat kleine opdondertje en na mick zag ze er wel al een stuk volwassener uit. Maar nu! Wow, ze is echt mooi geworden en het ziet er echt super netjes uit!
Mijn complimenten! En als ik in de buurt ben, dan kan je me zeker verwachten!
[/quote]

Ik sta af en toe ook nog eens versteld als ik zie hoe mooi mijn kleine meis aan het worden is.. Binnenkort beginnen we aan de training voor de keuring.. ben echt heel benieuwd wat ze daar van haar vinden!

Je bent uiteraard welkom om te komen Lachen

[quote="boefjelover"]
Maar als ik jouw was, had ik me handen naast elkaar gedaan, okeej, soms rijd het poedersuiker, maar dat is ook een manier om je paard aan de teugel te laten lopen!!
[/quote]
Ik heb juist gruwelijk af moeten leren mijn handen hoog te houden. Als ik ze vrij laag houdt gaat Fleur ook eerder naar beneden, en kan ik makkelijker voelen wat ze met haar hoofd doet. Als dat koppie weer wat opgerichter moet, gaan mijn handen ook wat hoger Lachen

[quote="nemo schreef:
wauwie!!! wat een vooruit gang zeg!!! het is nu ene veel leuker beessie....Haha!

Tanx Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:20

batje"]
[quote="Blackje schreef:
ziet er leuk uit!
Ook leuk dat je het verschil nu zo kan zien! Dat moet zeker een goed gevoel geven denk!

Volgens mij kennen wij elkaar.. ik heb een paar keer in je les meegereden op Spaarnwoude, Fleurtje zal je ook wel een paar keer gezien hebben met longeren en de eerste stapjes erop... toch?
[/quote]

hoi!

Ja dat kan wel, ik herkende de buitenbak ook al!
En Fleur kwam me ook wel bekend voor!
Kom je nog wel eens op Spaarnwoude?
doegy!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:58

wat is ze mooi geworden batje!!
KWIJL Kwijl
Fleur is een hele gave pony, jullie doen het ook heel erg netjes!
Er is zeker heel veel vooruitgang te zien Haha!

Aangezien je vraagt naar opbouwende kritiek, zie ik iets wat ik ook veel fout heb gedaan
Je bovenlichaam gaat naar voren en je benen te ver naar achteren (hak opgetrokken)
als ik het me goed herinner heeft Tinneke Bartels dat ook nog een naam gegeven.
Heb je goede instructie?
Dan gaat alles vast helemaal goed komen
Zodra jij en ik wat meer tijd hebben hoop ik echt fleur eens van dichtbij te mogen bewonderen!
enne..ben jij nou niet zo groot of is fleur zo'n stuk gegroeid?

Liefs en een knuffel aan jouw mooie fleur

Marloes

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 14:11

marloes-joy schreef:
wat is ze mooi geworden batje!!
KWIJL Kwijl
Fleur is een hele gave pony, jullie doen het ook heel erg netjes!
Er is zeker heel veel vooruitgang te zien Haha!

dank je.. zit weer helemaal te stralen hoor Haha!

Citaat:
Aangezien je vraagt naar opbouwende kritiek, zie ik iets wat ik ook veel fout heb gedaan
Je bovenlichaam gaat naar voren en je benen te ver naar achteren (hak opgetrokken)
als ik het me goed herinner heeft Tinneke Bartels dat ook nog een naam gegeven.
Heb je goede instructie?


Ik zag het inderdaad op de foto's al.. ik ben al vooruit gegaan en zit een stuk meer op mijn kont, maar zie dus dat het nóg meer moet.. heb inmiddels chaps gekocht en in combinatie met het suede zadel kan ik mijn benen niet meer zo bewegen.. dat is dus al punt 1.. punt 2 ga ik heel hard aan werken! Lachen
Gelukkig heb ik dus wel supergoed les.. hij is vrij streng, maar Fleur is zo gigantisch fijn tijdens de les, dus het is het zeker waard Lachen Hij is tevens mijn stalhouder, dus ook buiten de lessen word ik vaak even op fouten gewezen..


Citaat:
Zodra jij en ik wat meer tijd hebben hoop ik echt fleur eens van dichtbij te mogen bewonderen!
enne..ben jij nou niet zo groot of is fleur zo'n stuk gegroeid?


Geen van beide eigenlijk Haha! Ik ben ca 1.70, Fleur is 1.46.. Eigenlijk ben ik dus iets te groot, maar ik vind het nog best netjes staan..
Leuk! Ben heel benieuwd wat je van haar vindt..

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:59

Ha die Batje,
Jij bent echt wel vooruitgegaan zeg! *LOL* Ziet er goed uit hoor, ga zo door! Kwijl Kwijl
Vette knuf van Folkertje.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:54

mooie foto's zeker verbetering.. hee veel verschild ze loopt nu heel ontspannen relaxt lekker naar beneden (zo ziet het eruit op de foto's) echt netjes Lachen
Snel weeer foto's he!!