Ik zit echt met een probleem.
Ik heb een verzorg pony genaamt ster. Hij is tog best wel pittig maar ondanks ging het zo goed hij deed voor rustig galoperen door de hoeken heen op me binnen been luisteren, en nu is hij hopenloos. Hij steigert alleen maar en bokt en probeert me maar alleen eraf tegooien, Voor het boken en steigert geef ik heb een tik met de zweep. HIj gaat alleen maar verder en ook al sla ik niet met de zweep hij gaat maar door! Vandaag was ik weer een ponging om terijden en het duurde niet lang meer of hij begon al weer een te steigeren.
Ik heb heb dus een tik gegeven en toen liep hij wel weer want vooruit. toen begon die weer tebokken en 1x tegen zo'n steene paaltje dus ik stapte af om te kijken of hij niks had maar toen proberde hij me te schopen... Wat ik dus echt niet van hem gewent ben !! Zo iets zo hij nooit doen!
ik had hem dus 2 tikken gegeven en mensen dachten ookal dat ik hem mishandelde (dat doe ik toch niet ik zou mijn pony echt geen pijn willen doen maar ik probeert het zo af teleren dat we dadelijk veel meer plezier hebben) ik weet het echt niet meer.. kunnen jullie me helpen (ik heb al les) ik hoop het zo erg want ik zit er heel erg mee!!Alvast bedankt
Groetjes mariska en sterke ster..

.