ruiterbewijs met 4-jarige tinker!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyceS

ruiterbewijs met 4-jarige tinker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 11:52

Ik had een tijdje geleden met mijn 4jarige tinker romy mijn ruiterbewijs gehaalt. Het was wel zwaar voor der ze moest veel galloperen terwel ze nog weinig belans had. ze moest nog heel veel leren. ook was het land nog een beetje nat waar we moesten springen. ze was ook gevallen met mij. Gelukkig was er niks aan de hand. alleen ik had de week daarna heel veel spierpijn. ze was wel super braaf en dee egt heel erg der best. we hadden van tevoren al vlug geoefent met springen wat ze ook heel snel oppakten! we zijn 3 weken van tevoren begonne met springen. buiten was ze ook super braaf ze had nog maar 4 keer buiten gereden voor het ruiterbewijs en nu moest ze drukkenwegen over bij het stoplicht wachten en ze heeft geen stap verkeert gezet ik ben dus super trots!
Afbeelding
dit zijn we dan!
Afbeelding
dit is al na de val in een drafje
Afbeelding
ze vond het wel leuk! me voeten zijn wel heel ergXD
Afbeelding
sprongetje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
na het buiten rijden.
Afbeelding
en een foto van thuis.
Laatst bijgewerkt door JoyceS op 12-02-09 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:17

Leuke tinker :)
Je hebt hem netsje aan 't lopen :D

denice

Re: ruiterbewijs met 4-jarige tinker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:22

Jammer dat je niet normaal NL typte.
Je tinker ziet er goed uit, je hebt hem leuk aan het lopen! Gefeliciteerd met je RB!

Mirjam79

Re: ruiterbewijs met 4-jarige tinker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:25

Netjes, gefeliciteerd! Jij trof het maar met je sprongetje! Toen ik met onze fries voor het RB ben geweest was die man erg streng met het springen en moesten we een oxer van 60 cm hoog en 50 cm breed springen. Niet echt fijn voor mijn friesje, maar we zijn uiteindelijk geslaagd!

JoyceS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 12:29

heey bedankt allemaal! Ik was ook heel blij dat we niet heel hoog hoefde te springen. ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:53