Dit zijn mijn tinker en ik, femke is een 15 jarige merrie met een super karakter.
Van de week waren we aan het rijden en heeft een vriendin wat foto'tjes genomen. Het zijn er niet zoveel en
het zijn alleen draf foto's, hiervoor mijn excuses, hoop binnenkort wat meer foto's te hebben. Op dit moment
zijn Fem en ik hard aan het trainen, ons niveau is B/L1. We rijden onze wedstrijdjes in de B, maar zijn ons nu
naar de L1 aan het toe werken. We pakken zo hier en daar wat wijken tussendoor enzo. Verder lessen we
elke week bij barbara (barbara_m).
Waar we zo nu en dan tegen aan lopen is dat ze een soms duikbootje aan het spelen is, dat zal ook wel te zien
zijn op de foto's. Dit lossen we op om haar voorwaarts te rijden, maar ze vind het erg moeilijk om nagevelijk en
voorwaarts te lopen, maar oefenen baart kunst
!Zelf moet ik mijn hakken uitdrukken en mijn handen meer dragen. Op sommige foto's zou ik iets rechter op mogen
zitten.
1.5 jaar geleden:

Van de week:

Net begonnen
*handen meer dragen, meer nagevelijk. Wel netjes voorwaarts

*benen lang, handen meer dragen. Ze gaat al ontspannen

*hier gaat ze iets 'duiken'. Ze is wel mooi voorwaarts. Ik moet alleen mn benen lang maken

*is netjes

*Op deze foto ben ik zo trots
! ze is netjes ontspannen en voorwaartsDit waren ze, hoop binnenkort meer foto's te hebben
. Groetjes Montana en Femke