Stoere Endurance-trainingsfoto's van Raakhi en mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:47

Ik denk dat ze een beetje overkoot staat, en dat rare gezicht krijg je door de flexibele springschoenen toch?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:31

Gaaf die galopfoto!!

Qua uitrusting hebben Tinka en ik nog een hoop te leren zie ik Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 00:21

Hele mooie foto's, maar wat heb jij allemaal bij je zeg! Bloos Haha!
Volgens mij is haar paardje een beetje weekgekoot. Die flexibele springschoenen vertekenen niet hoor.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 09:09

letizia80 schreef:
Lueke foto's hoor, maar ik heb een kwartier op die galop foto zitten staren, maar ik kom er niet uit wat er nou met dat rechter voorbeen gebeurd, hij lijkt wel dubbel geklapt, maar het zal wel een vertekening van de foto zijn Haha!


Dat zit 'm vooral in die springschoen:D en het feit dat hij erg scherm door de bocht gaat. Dat is hier niet zo goed te zien maar het is een flink heftig bochtje:D

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 09:16

Gera: dat hoofdstel? Hmmm, kweenie, kwam ineens iemand op Bokt voorbij die hem verkocht:D

Wat ik achter mijn zadel heb hangen? Valt op zcih mee hoor. Er hangt normaal met warmere dagen meer aan:D Nu hangt er een uitrijdeken. Heel belangrijk om de spieren achter en de nieren te beschermen tegen te snel afkoelen en mijn jas:D

In de warmte hangen er iets van vier bidonhouders met bidons en er komen nog speciale endurancezadeltassen waar ook nog bidons achter in kunnne en nog veel meer zut voor de rest:D

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 12:54

Gave foto' s! lijkt me zo gaaf om te doen,dat endurance.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 01:59

leuke foto's. In welke klasse start je dit jaar??

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:57

Hoi, leuk om te zien. Zo te zien ben je een eind langs de dijk gegaan en dan via de grote weg weer terug of niet? De boekjes zijn nog niet binnen maar zodra ik wat heb laat ik het je even weten.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 11:01

Jordy, Endurance is gaaf. Echt moet je eens proberen. En dat kan zonder al te veel moeite.

Liberty. Ik hoop in Onstwedde klasse II te starten. Dat is in juni. Maar ik doe het rustig aan. Door het hectische jaar wat ik achter de rug heb kan het ook zo maar nog een klasse I worden. Ik heb geen haast.

Cornelie. Op de terugweg ben ik langs de dijk gegaan. De heenweg door het land naar het Spijkbos. Was een erg leuk stukje. Ik hoor je wel als de boekjes binnen zijn. Hoe is het met jou? Vond je het leuk toen Irmgard erwas? We hebben elkaar door drukte aan mijn kant niet meer zoveel kunnen spreken maar ik vond het erg leuk dat je er was hoor!!! We gaan een keer samen rijden he?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 15:45

Tuurlijk gaan we een keer samen rijden. Ik heb overigens net mijn dressuurzadel verkocht en sinds afgelopen vrijdag ben ik weer in het bezit van een nieuw westernzadel Lachen Pride ga ik nu weer rustig trainen, hij heeft 3 weken niks gedaan vanwege een blessure. Ik vond het zeer zeker heel interessant om bij de fysio te kijken en ik heb me prima vermaakt hoor!! Ik heb overigens inschrijfformulieren binnen voor de eper paardenvierdaagse, heb je ook nog zin om mee te doen?