Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nimmy schreef:het rijdt echt vreselijk, maar wat bij mij enorm geholpen heeft (en nog helpt als ik weer eens loop te prutsen) een knoop in je teugels en daarvoor vasthouden.. dwingt meteen af om je handen bij elkaar en voldoende naar voren te houden... (dus even doorbijten en na een half uur ben je wel aan de knoop gewent en kun je weer normaal rijden)
Knoop zo maken dat je je teugels vlak ervoor vast moet houden.
Daantje1981 schreef:Nimmy schreef:het rijdt echt vreselijk, maar wat bij mij enorm geholpen heeft (en nog helpt als ik weer eens loop te prutsen) een knoop in je teugels en daarvoor vasthouden.. dwingt meteen af om je handen bij elkaar en voldoende naar voren te houden... (dus even doorbijten en na een half uur ben je wel aan de knoop gewent en kun je weer normaal rijden)
Knoop zo maken dat je je teugels vlak ervoor vast moet houden.
Ik heb ook een tijd met een knoop gereden![]()
Nu al een flinke tijd niet meer en het heeft echt gewerkt!!! Ik heb de knoop niet meer nodig

ess190576 schreef:Oke nou dan gaan we een knoop proberen.
Zonder handschoenen is geen optie, ze kan in het begin heel vervelend op de hand zijn, en dat trekt mijn velletje niet....
Wat ik wel eens heb gedaan maar dat is niet heel slim de teugels een keer extra om mijn vingers gedraaid, maar goed als er een keer wat gebeurt waardoor ze in een keer aan de teugels trekt moet ik mijn vingers gaan zoeken.... en zonder vingers word het rijden wel helemaal lastig....
maar voor mij werkt het super!