Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
troi schreef:Dat is dan wel van de clubles hihi, maar dan nog ja .. mijn pony word dit jaar 6.. dus het zou makkelijk kunnen;)Ik zou altijd even haar mond laten controleren, paarden wisselen volgens mij tussen hun 3e en hun 6/7e. Vindt het trouwens wonderlijk dat je instructrice je vraagt om het op internet op te zoeken. Dat lijkt me haar verantwoordelijkheid, daar betaal je haar toch voor??
Super_Lucky schreef:hoi.
ik heb sinds ong. 2 maandjes een nieuwe pony en het gaat best goed. ze liep in het begin erg goed, maar nog wel te diep. dit is ze afgeleerd,
superwoman schreef:Super_Lucky schreef:hoi.
ik heb sinds ong. 2 maandjes een nieuwe pony en het gaat best goed. ze liep in het begin erg goed, maar nog wel te diep. dit is ze afgeleerd,
Hier krijg ik ook al twijfels bij...
Hoezo afgeleerd en hoe heb je dat gedaan?
Tanden laten nakijken is iets wat je elk jaar moet doen, dus dat zou ik zéker aanraden...
Verder vind ik het héél vreemd dat je lesgever zei dat je het moest opzoeken op internet.... Snel een nieuwe instructeur zoeken dan!
Hangen op de teugels kan alleen als jij dat toe laat en blijft vasthouden -> nogmaals, een andere instructeur lijkt mij zeer verstandig!