Ik ben met Mara reserve kampioen van kring Helmond geworden dus mochten
we door naar de regiokampioenschappen. Wij helemaal gelukkig en flink gaan oefenen.
Toen ik haar vrijwel klaar had (voldoende oprichting, actief genoeg enz.) werd ze ziek....
Ze dierenarts is er de week voor de kampioenschappen bijgeweest en constateerde dat
we een ontsteking op de voorste luchtwegen had. Ik natuurlijk flink balen want ik wilde dol
graag naar de kampioenschappen. Ik had medicijnen gekregen en algauw werd het hoesten minder.
Na de hele week rustig wat lang laag gestapt en gedraaft te hebben mocht ik haar donderdag weer
oppakken. Nog les gehad en al maam al met al een niet zo'n geweldige voorbereiding.
Toch gingen we ervoor.
Voor vertrek had ze nog een hoestbuitje gehad dus ik besloot om met losrijden het wat rustig
aan te doen. Alles was heel erg spannend, vooral het klapperend zeil voor de ingang van de inrijbak.
Na rustig los te hebben gereden mocht ik met mijn proef starten. Hier bleef ze wel actief genoeg
maar kwam regelmatig wat te diep. Ik heb geprobeert om haar hier zo veel mogelijk uit te rijden maar
dit lukte in de proef niet meer. (met losrijden nog wel regelmatig)
We hebben flink genoten en we hebben toch nog een 12e plek gehaald met 179 en 183 punten.
Ik ben zo trots op m'n meisje dat ze het toch weer heeft gedaan terwijl ze niet helemaal fit was!
Nog wat info over haar:
Bamara van het Laar (v. Marnix van de Vuufwegen)
Niveau is nu L1/L2 denk ik.
1.385 m hoog
7&8 feb. hebben we ons L1 debuut
Verbeterpunten:
-Niet te diep!
-Hakken uitdrukken
-Tenen naar binnen
-Handen laaaaag houden
Nou hier de foto's
1.Tenen naar binnen....

2.

3.Inzet volte

4.

5. Onze o zo moeilijke middendraf. (had de eerste een tact fout dus reed deze op save)

6.Op de voorhand...

7. Weer te diep..

8. Teugels op maat maken.

9.

10.

11. Richting afgroeten, hier valt ze altijd uitelkaar...

12. Zie 11.

Commentaar mag, maar houd het wel vriendelijk aub.
maar toch veel succes
hoe kan dat??? leg uit ik wil ze ook
Maar morgen zit ik er weer op hoor! (weet nog niet hoe ik erop kom maar dat zien we dan wel
)
) vind de jouwe heel wat beter zelfs