Ik begrijp je problemen, maar zolang jij terugtrekt ga je die onspanning in elk geval niet krijgen. En je hebt helaas veel spanning op het bit, waardoor er voor het paard weinig reden is vertrouwen in je hand te krijgen. Op foto 1 en 2 heeft ze een vals knikje, op foto 3 zakt ze wat meer (door de hulpteugels) maar komt ze ook daar je hand tegen (neus mag meer naar voren), op foto 4 weer dat knikje, op foto 5 kantelt ze haar hoofd, en op foto 6 wordt ze eigenlijk nog het minst gehinderd, al zet je daar zelf je binnenhand vast.
Als je probleem echt is dat ze zodra je je teugels losgooit gaat rennen, zou ik eerst eens bij het halthouden beginnen. Dus halthouden, hand openen, en gaat ze dan lopen weer terug naar halthouden. Dit kun je vervolgens in alle gangen uitbouwen. Ze moet leren te lopen op beenhulpen, in plaats van op verminderde bitdruk. Maar zolang jij die druk erop houdt, kan ze dat natuurlijk niet leren.

Zodra zij het tempo overneemt, neem je haar rustig doch zeer duidelijk terug.
Verder is mijn ervaring dat dravers vaak ook getraind zijn op stemhulpen, al is het alleen maar op 'hup' en 'ho', misschien kun je daar ook iets mee doen.
Bij het dressuren met een uitgekoerste draver moet je niet vergeten dat het paard is getraind om zichzelf lang te maken om zodoende genoeg snelheid te behalen. Het spiergebruik voor een karretje of dressuurmatig onder het zadel is heel anders. Geef het daarom vooral de tijd, ga dmv correct longeren en vwnw rijden gericht die spieren trainen en probeer het niet alleen aan de voorkant op te lossen.