Eerst wat foto's in de bak (er zitten soms een beetje rare strepen op de foto maar kweet niet hoe ik die weg krijg of waar ze vandaan komen
)Hoezo Flet is nog overbouwd?
De linkerkant trouwens
En nee, ik had d'r nog niet gepoetst 

Fayette van de rechterkant

Net haar slobber opgeslobberd en nu nog vieze lipjes (vandaar dus de naam slobber
)
Maar slobber kun je ook heel goed rond je oog smeren

En dan nu Fayette met zadel op
Dit is het zadel van Cezanne die ik ook ga gebruiken om haar zadelmak te maken. Moet alleen even een nieuwe singel kopen want die van Cezanne is te kort en die van Lowara weer te lang
Erg relaxed en ik trek me niks aan van dat ding op mijn rug.

Hee, wat is dat nou? Kun je er in bijten? }>

Van de andere kant en zo aan de beugels te zien (mijn maat dus, ja ik heb korte pootjes) is Fayette nog lang niet te groot voor mij! (of ik te klein voor haar
)
Nog een keer

En dan als laatste: hoeveel haar kun je uit je paard krijgen met een goede poetsbeurt?
Veel

ze zit er echt niet mee met dat zadel.. of heb je alleen de rustigste foto's eruit gehaald
Ze was wel even onwennig toen ik aan de opstijgkant een beetje trok aan de beugelriem en er wat gewicht opzette maar verder helemaal niets. Ik denk dat dit ongeveer de 3e keer is dat ze een zadel op heeft en de laatste keer is toch wel weer een half jaar geleden.
*
) en Lootje heeft 120 maar dan zit ik weer op de allerhoogste gaatjes