De foto's zijn al weer van een maandje geleden ongeveer maar ik vond ze ineens weer terug op mijn Computer en ik wou ze wel eens laten zien
Over het paard:
Klauwenstrong heet hij op zijn paspoort maar bij ons heet ie gewoon lekker Clown
ruintje van 14 jaar oud
heerlijk eigenwijs..
L2 gereden met eigennares ( hopenlijk gaan wij ook binnenkort starten aangezien het er nu niet inzit met tijdgebrek)
Het is niet mijn eigen paard ik rijd het paard voor de mensen omdat hun ook haast geen tijd hebben met rijden..
Clown is het paard dat regelmatig tot iedere dag moet bereden worden
en om hem een beetje richting '' aan de teugel'' te rijden moet je vooral met je benen werken en lekker diep in het zadel gaan zitten
zodra je met je handen te werk gaat * zagen* laat hij je ook weten dat je fout zit en trekt ie fors terug , deed express zijn hoofd nog hoger of ging hij door de bak met geitensprongen ( zie foto 1)
hij heeft mij al ongelofelijk veel bijgebracht
Clown staat met 1 grote hengstenpaard op stal
en een a-pony en hij staat aan huis
ik rijd hem nu 2 jaar
& aandacht te kort komt hij niet ..
De eerste keer dat ik er op zat was vorige winter 2007 ( ik dacht hem dus naar beneden te krijgen door speling in mijn handen daar dacht hij anders over)

drafje

netjes stilstaan

nog een drafje ( ik vond zijn koppie hier wel leuk
)
Galopje

Nog een galopje * kwaliteit verslechterd!*

stukje middendraf * rothouding van mezelf*

zijn overheerlijke hoofdje

Commentaar mag
t liefst helpend commentaar
cap is eigen verantwoording..

Ik ga verder mee met de anderen, lekker veel schakelen en figuren rijden om hem los en nageeflijk te krijgen. Hij mag veel meer op de achterkant komen, hij duikt nu nog wat naa voren. Ik weet niet of je les hebt? Dat is wellicht handig als je wedstrijden wilt gaan starten, vanaf de grond is het toch gemakkelijker aanwijzingen te geven en te zien wat er nog misgaat als dat je zelf vanaf het zadel ziet.