Tijdens een binnenles heb ik sinds een korte tijd heel erg last van mijn rug. Nu we weer buiten rijden en grote stukken stappen is het minder maar een uur na het rijden begint mijn rug wel zeer te doen.
Nu heb ik een foto geplaatst bij itp en iemand gaf een tip dat ik mijn rug verkeerd hield en dat ik zo een zere rug kon krijgen.
Ik had niet eens gezegd dat ik het ook echt had.
Ik zal hier een foto plaatsen van mijn houding van gisteren, dus zeer recent. Ik had voor carnaval een truitje aan wat best strak zit, alleen eronder had ik nog 3 lagen kleren aan (zodat ik zo ook lekker kon buitenrijden) dus je moet nog een klein beetje eraf rekenen.

Wat doe ik fout en hoe zou ik het misschien kunnen veranderen? Ik heb het aan mijn instructeur gevraagd maar die vond dat ik wel netjes rechtop zat, hij wist zo ook geen antwoord, heel misschien zou ik mijn schouders naar achteren kunnen brengen.
Maar nu las ik ergens een zin over centered riding. En ookal was de informatie niet veel ik dacht dat het misschien wel iets voor mij zou zijn. Weet iemand misschien wat dit inhoud en hoe ik het (met 1 uur rijden in de week op een manegepony) misschien een beetje zou kunnen uitvoeren? Ik dacht ook dat je "op het droge" oefeningen kon doen, weet iemand misschien dan een goede?
Alvast heel erg bedankt!