met beide handen die uitnodiging aangenomen. Logisch is er geen niveau van ons samen
Djokke loopt M Dressuur onder Klomp, ik heb alleen maar jonkies gereden dus ben van ongeveer euhmzzz.... geen niveau (twintig jaar geleden wel eens M gestart, maar dat telt niet meer mee
) Dus na twee jaar eigenlijk niet rijden, ben ik maar eens op deze geweldige fries gestapt.
Mijn komplimenten voor Klomp, want hemellief wat een fijn dier. De basis zit er supergoed in, en alles wat moeilijk is voor een Fries (lengtebuiging, galopperen, zowizo niet in de zelfhouding lopen) is bij deze echt, echt op geoefend, en dat werpt absoluut zijn vruchten af in het werk.
Een beetje aan elkaar wennen in de stap
kijken waar de grenzen liggen, elkaar aftasten,
Ik zit er wel met een hele grote BIG smile op
.........

.......... En dat is best wel vreemd voor mij. Ik rij eigenlijk ALTIJD met helm..... op vreemde en jonge paarden met helm, bp en slof

Maar Djokke ga gelijk zo een fijn eerlijk gevoel dat ik er helemaal niet eens bij nagedacht heb om een helm op te zetten.....
Eigenlijk is dat wel eens een verademing als je de laatste 10 jaar dat je op een paard stapte altijd op je hoedde was, altijd aan het opletten en altijd heel scherp moest zijn omdat je er anders geheid afging.
Dan maar eens een poging tot draven

Hier mag er nog wat meer lengte in

en hier wil ik zijn

en hier ben ik nog niet over uit wat ik hiervan moet vinden

en een stukje galop proberen

Laten we vooral maar eens heeeeuuul groohooot aanspringen
(moet nog even wat leren doseren op Djokke vrees ik

Needless to say dat ik meer dood dan levend na 10 minuten van Djokke afkwam, en dat mijn benen vandaag niet meer willen wat ik wil.....
Klomp heeft me het geweldig aanbod gedaan om Djokke wat vaker te mogen rijden, en dat is natuurlijk helemaal leuk, zo kan ik er toch nog een beetje in blijven, en blijven sleutelen aan mezelf onder begeleiding....... EN wat aan mijn conditie doen, want die is echt helemaal PRUT!!!!
Heel leuk dat het plezier er zo vanaf straalt.