Wij laten even zien hoe het niet moet.

Lol op je knol xD

Okée, let's begin.

Drafje.

Andere hand.

Lief paard ^^

Hoofdfototje.

En nog even drie springfoto's.

Stijltje

Van vallen schijn je te leren xD

Brandt los ^^
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anika_Tess schreef:Yja je kan de laatste foto ook zien als heel snel opstappen...
.
Silence schreef:Leuk paardje, ziet er op zich netjes uit.
Probeer wel te ontspannen als het even niet gaat.
Ik vind alleen je zadel te klein.
Je hoort nog een platte hand achter je billen te kunnen leggen en zo te zien gaat dat bij jou echt niet.
Kasmir schreef:Hée die lekkere Remaldóo. Je kan práchtig rijden zo op die eerste foto Daph, lag helemaal dubbel

goodwin schreef:Silence schreef:Leuk paardje, ziet er op zich netjes uit.
Probeer wel te ontspannen als het even niet gaat.
Ik vind alleen je zadel te klein.
Je hoort nog een platte hand achter je billen te kunnen leggen en zo te zien gaat dat bij jou echt niet.
tja, we probeer ook te ontspannen, anders wordt mal knetter druk!!
het zadel is ook te klein, remal isd niet van mij! De eigenaar heeft amper een kont, en ik rijd m maar 2x per week.
crossmonster schreef:Je zadel is idd te klein voor je derriere
Dit hoeft voor jezelf geen probleem te zijn ,maar voor paard/pony komt er nu teveel druk op de lepel te staan, wat een verkeerde druk op de kussens en boom geeft
Verder vind ik dat je een nette houding hebt, je mag alleen je handen wat meer voor je uit plaatsen en dragen, schouders wat meer ontspannen en volgensmij knik je wat in in de rechterheup.
Bij het springen zou ik kleinere prikkers aandoen, daarbij is je beenhouding niet stabiel genoeg.
Bij dressuur lijk je een keurige beenligging te hebben !
Ook zou ik graag wat meer bespiering op je pony/paard zien , probeer met trainen veel van houding te wisselen en veel overgangen en tempowisselingen te rijden.
[/quote] 

PreciousViva schreef:Ik weet niet wat het is, maar ik smelt bij dit paard! Hij heeft zo'n aansprekend koppie!
Ik vind je houding trouwens wel heel netjes!
Hij valt wel een beetje op z'n voorhand, veel overgangen kan hier bij helpen zoals al eerder is gezegd.

loyce_ schreef:hooi leuke pony
grappige foto's
ik weet niet prcies waar je woont maar anders kun je les rvagen van Biaca Hildebrand
ze geeft heel goed les meer info. daarover pb me