Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

YankeeBoy schreef:ik heb mijne jonge paard net, ik rij hem nu ook nog niet,(hij is ongeveer 2 maanden onder het zadel) maar ik pak hem wel elke dag voor een borstelbeurtje en een paar x in de week voor een wandeling, vindt ie prima volgens mij!
previr schreef:YankeeBoy schreef:ik heb mijne jonge paard net, ik rij hem nu ook nog niet,(hij is ongeveer 2 maanden onder het zadel) maar ik pak hem wel elke dag voor een borstelbeurtje en een paar x in de week voor een wandeling, vindt ie prima volgens mij!
tuurlijk vind ie dat prima, beters als werken haha
YankeeBoy schreef:haha ja, dat zal ook wel, maar kvind m nog wat te jong voor werk
maar om hem nou alleen maar in t land te zetten is ook niet leuk(voor mij dan, daar koop ik geen paard voor..(A) )
) en ze heel mager/smal blijft en slap is. Dus ze staat nu stil, volgend jaar wodt ze gedekt en gaat ze dikke wei op en volgend najaaar pak ik haar weer op.
), is nu sinds begin september ohz, en die gaat dalijk in het voorjaar lekker 2 maanden de wei op...