Ook ik ga vandaag weer een topic plaatsen met foto's van mijn paardje
Ten eerste wou ik even zeggen dat ik maar 15-20 minuten heb gereden wegens het zadel die telkens weer opnieuw naar voren schoof
Dit zadel is niet van mij.. maar een leenzadel om te kijken wat wel en niet pas ( wegens aanschaffing van een nieuw zadel en om te kijken wat wel en niet past proefzadel dus)
Het zadel ligt eigenlijk net op Papaya haar schoftje.. zei heeft nog niet veel schoft vandaar dat het naar voor schuift!
voor mij zat het zadel super maar voor haar niet! en doordat het zadel naar voren vloog reed ik zelf ook niet lekker!
ten tweede
Ik heb mijn pony nu al anderhalve week niet echt meer dressuur bereden wegens te harde grond van de bak!
en zijn dus meer lekker naar buiten gegaan
en papaya is een pony die je veel moet dressuurmatig rijden anders doet ze net alsof ze er niets meer van snapt
daardoor dook ze ook soms over de loodlijn !
neem me niet kwalijk
Nu goed .. korte samenstelling van ons:
Papaya is een 5 jarige merrie die afstamt van Kantje's Ronaldo ( new-forest) X Gipsy Love De Ce (Selle francaise)
wedstrijden mee gereden maar wegens geen vervoer meer zijn we tijdelijk gestopt!
inrijdfoto's heb ik er niet van alleen deze hier beneden:p ( natuurlijk is dit wel gebeurd he!)
1. Instappen en zelf even instaleren :p

2. Drafje

3. Drafje maar hier zie je dat ze over de loodlijn loopt * dit stuk is ook het engste gedeelte van de bak vind mevrouw*

4. Stukje verruimen * Vond dat achterste beentje wel grappig*

5. Jaja en dan ........ De Piaffe
* Neenee Gewoon langzamer terug rijden en vooruit rijden daar was ik mee bezig*
6 . stukje middendraf * richting naar* maar vind ze nog erg moeilijk!

7. Galopje

8. Hehe charmant hoor .. ( bokte net
)
9. Wat ik ook aan het doen was ik had iniedergeval veel lol

10. Draffoto vind ik zelf nogal aanspreken..

11. Laatste
zijn hoofdje

Commentaar mag natuurlijk wel , Mits ik er iets aan heb en van kan leren
van het zadel weet ik zelf al wel vandaar de korte duur van het rijden..
ook weet ik dat ze als ik niet uitkijk gaat ze hangen op de teugel

(weet niet hoe ik het anders moet zeggen.)