Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik negeer hem tegenwoordig en rij/vraag gewoon door en dan gaat het vanzelf over. Als ik er tegenin ga dan wordt het vaak alleen maar erger en heeft hij weer iets ondekt om onder het werk uit te komen
Omar heeft daar ook last van en gaat dan dribbelen omdat hij lekker zijn eigen gang wil gaan. Ik negeer hem dan meestal want dat werkt bij hem het best en ga gewoon door en doe of ik gek ben (dat is niet zo moeilijk
).
en zit tussen de stap en draf in... het lijkt wel of we dansen als hij dat doet
Omar doet dit veel als ik buitenrij maar dan is het uit ongeduld en enthousiasme omdat hij dan lekker wil rennen.
). Hij doet dat vooral bij overgangen naar stap. Errug grappig natuurlijk en alleen maar bedoeld om zich te onttrekken. Hij weet wel zo'n beetje wat ik dan doe en hij heeft 2 kansen, of ik blijf de overgang rijden totdat ie stapt of ik vraag direct weer een beetje fatsoenlijke draf om nogmaals de overgang in te zetten. Dat laatste vindt hij eigenlijk niet zo leuk en dan houdt ie vaak ook wel op met dat gepriegel. Vanuit het idee om alles voorwaarts op te lossen zou je eigenlijk weer de draf op moeten zoeken en weer opnieuw moeten beginnen met de overgang. Het is even kijken hoe de oplossingen uitwerken op je paard. Je kunt ook je instructeur nog even vragen wat hij ervan vindt.
Kunt wel zien bij wie je gelest heb Lov... hihi