Mijn vorige work topic was echt om te huilen, slechte houding een niet fijn lopend paard maar
daar is nu verandering in gekomen! na veel oefeningen zijn we een stuk verbetered! check eerst ons
oude work topic: xLinsey @ [RT-HAW] Passorapart @ work.
Dan kan je pas reageren hier. zie de verbeteringen!
We rijden nu nog op b niveau, we zijn nu veel bezig met het ontspannen rijden en blijven rijden!
ook doen we af en toe een poging 'tot' wijken, sb vind hij ontzettend moeilijk daar oefenen we nu nog
niet op maar af en toe nemen we dat wel eens in de training mee.
Ik rijd passorapart nu bijna 2,5 maand en het schiet al aardig op. op het begin toen ik begon met rijden
was het een stijfe hark waar geen buiging in te krijgen was. we hebben alles rustig opgepakt
en zijn begonnen met veel voltes te rijden, stelling en buigingen. toen hij uiteindelijk soepel liep
hebben we onze eerste sprong gemaakt *40cm* dat bouwen we nu langzaam op, we springen nu
ongeveer op *80cm* en dat laten we nu nog even zo, eerst pakken we het dressuuren aan waar
hij wel moeite mee heeft omdat hij de lol er niet van inziet! na het rijden heb ik hem nog even losgegooid
en mocht die vrijspringen wat die geweldig vind, daarvan zie je onder het topic nog een foto.
Zelf steek ik mijn benen nogal erg af wat je op sommige foto's ziet hieraan ga ik werken.
foto's zijn gemaakt door justine op bokt: sasjumper
Beetje onduidelijke foto's haar camera is maar een 4,2 megapixel tjaa
Reageren, tips alles is welkom maar wel mits opbouwend!
Veel plezier.
Ik ben super blij met deze foto! hij loopt fijn lekker ontspannen en goed de achterhand er onder!
(draf)

Hier loopt die iets minder ontspannen.
(draf)

Half slapend, net nadat deze foto werd genomen gaf ik hem een ff een zetje van *hallo wakkerworden*.
(halthouden)

frits loopt hier ook lekker

(draf)

na het rijden / braaf paard

(stap)

VRIJSPRINGEN!!!

(sprong 80cm)

+/- uur later, lekker weer in de wei!

verbetering of niet? groetjes ons!
Het paardje loopt wel netjes maar het lijkt alsof hij nogal voorzichtig loopt vandaar dat ik dacht dat haar bak misschien te hard was.